۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۰۴۵۷۸
حجت الاسلام عبادی:

شناخت فرقه های انحرافی مهم ترین رسالت طلاب در شرایط کنونی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، در میان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروزه ماهواره ها و رسانه های دشمن حمله ای گسترده و هدفمند را علیه دین و ادیان توحیدی در جهان آغاز کرده اند، گفت: شناخت نحله های انحرافی و جعلی مهم ترین رسالت طلاب حوزه های علمیه در شرایط کنونی است.
وهابيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خوسف با بیان این که امروزه دشمن با یک رویکرد جدید به دین حمله می کند، گفت: ساخت فرقه های انحرافی و جعلی از زمان بنی امیه تاکنون بزرگترین حربه برای ضربه زدن به اسلام سایر ادیان توحیدی بوده است، گفت: دشمنان در طول تاریخ سعی کرده اند با استفاده از این حربه از پیشرفت اسلامی جلوگیری کنند.

 

وی افزود: هدف دشمن از ساخت انواع فرقه های جعلی در زمان حاضر از جمله وهابیت تشکیک در دین و ناامید کردن مردم از ادیان الهی و خشن نشان دادن چهره اسلام و مسلمانان به جهانیان است.

 

نماینده مردم بیرجند، در میان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طلاب باید فرقه های انحرافی را به خوبی بشناسند، گفت: امروزه فرقه های انحرافی با داشتن پوسته ظاهری از دین به دنبال ترویج سطحی نگری نسبت به دین در میان قشر جوان هستند و علاوه بر این که دین را امری فردی جلوه می دهند با ترویج اندیشه های غربی رسیدن به خدا را با هر روشی حتی شیطان پرستی و مصرف انواع قرص های روان گردان و سایر امور مجاز می دانند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان این که فتنه این گروه ها به مراتب خطر ناک تر از کسانی است که در ظاهر و باطن با اسلام دشمنی دارند، گفت: غفلت از شناخت این فرقه ها زمان مقابله و قدرت پیشگیری علیه فعالیت های هدفمند آنها را از بین می برد.

 

وی ادامه داد: امروزه فرقه وهابیت بیش از هر فرقه دیگری به دنبال ایجاد تشکیک و انحطاط در امت اسلامی است بنابراین سکوت در مقابل فعالیت های این فرقه برای اسلام بهای گرانی به دنبال خواهد داشت.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شیعه و سنی به صورت متحد با یکدیگر باید برای اعتلای امت اسلامی تلاش کنند، گفت: اتحاد رمز مقابله با فرقه منحط وهابیت است.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان این که اسلام دین شخصی نیست بلکه دین یک امت و تمامی گروه های بشری متعلق است، گفت: برداشت سلیقه ای از دین و به تبع آن ایجاد فرقه های گوناگون بزرگترین خیانت به رسول الله است.

 

وی ادامه داد: طلاب باید خطرات فرقه های گوناگون و عقاید منحط آنها را برای مردم به خصوص در سفرهای تبلیغی خود در مناسبت های مختلف در مساجد برای مردم تبیین کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این فرقه ها توسط گروه های صهیونیستی و غربی با بهترین تجهیزات برای تخریب اسلام حمایت می شوند، گفت: همانطور که رسول الله فرموده اند هیچ کس در این جهان موفق به خاموشی نور اسلام در دل مردم نخواهد شد و همانطور که در غرب آمارها نشان می دهد نرخ گرایش به اسلام به شدت در کشورهای غربی در حال افزایش است./968/پ203/ب

ارسال نظرات