۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۰۴۶۵۱
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

بی تفاوتی در برابر منکرات خسارت سنگینی برای جامعه در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان این‎که بی تفاوتی اراذل و اوباش را در جامعه گستاخ می کند، گفت: اگر در برابر منکرات بی تفاوت باشیم و همه مسؤولیت را به دوش دولت و دولت مردان واگذار کنیم، افرادی همچون شهید خلیلی به تنهایی وارد عرصه می شوند و مظلومانه به شهادت می رسند.
شاهوار پور ، فرمانده سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان، پیش از ظهر امروز، در یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان و بزرگداشت چهلمین روز از شهادت علی خلیلی، با بیان این‎که امام حسین(ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: آن حضرت در برخورد با منکری که یزید و نیروهای وی انجام می دادند به همراه خانواده اش وارد عرصه نبرد شد و به شهادت رسید.

 

وی به بیان دلایل شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش پرداخت و گفت: برخی سبب شهادت آن حضرت را عدم بیعت با یزید و برخی نامه مردم کوفه به آن حضرت را موجب شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) می دانند اما علت اصلی شهادت آن بزرگوار امر به معروف و نهی از منکر بود.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان این‎که حادثه عاشورا 50 سال پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) اتفاق افتاد، افزود: این زمان زیادی نیست اما همان زمان کوتاه هم سبب شد منکری جای معروف را بگیرد و منادیان معروف در نظام اسلامی و با پول و قدرت بیت المال کارشان به جایی برسد که سیدالشهدا(ع) را در روز عاشورا به شهادت برسانند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با یادآوری این نکته که شهادت شهید خلیلی در تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران و ام القرای جهان اسلام به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: امروز در حکومت جمهوری اسلامی اگر مراقبت نکنیم و بی تفاوت باشیم و همه مسؤولیت را به دوش دولت و دولت مردان واگذار کنیم، افرادی همچون شهید خلیلی به تنهایی وارد عرصه می شوند و مظلومانه به شهادت می رسند.

 

وی با تأکید بر این که مسؤولیت ما بسیار سنگین است، ابراز داشت: پاسداری از حرمت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان و آزادگان یک فریضه واجب و بر عهده همه است.

 

شاهوارپور در ادامه مقابله با منکرات را وظیفه همگانی خواند و ادامه داد: همه دلدادگان و کسانی که غیرت دینی دارند باید برای ترویج معروفات تلاش کنند.

 

وی خطاب به اراذل و اوباش گفت: به کسانی که قصد تعرض به این دو واجب الهی را دارند گوشزد می کنیم که جوانان ما با غیرت و همیشه در صحنه هرگز به آنهایی که قصد تعرض به مقدسات را دارند، اجازه نمی دهند نسل جدید ما را به سوی بی بندباری و بی غیرتی ببرند.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، پیام یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر را برخورد قاطع مروجان منکر در جامعه دانست و بیان داشت: راه را بر کسانی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در فضای مجازی و فضای فیزیکی اجیر شده و قصد ترویج مفسده  در جامعه و هجمه به باورهای دینی را دارند می بندیم./9463/پ202/غ

ارسال نظرات