۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۰۴۷۶۱
نماینده ولی فقیه در کردستان:

مدام دم از جنگ نرم دشمن می زنیم اما هیچ کاری نمی کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جای تأسف که همه به موضوع هجمه فرهنگی واقف هستند و مدام از جنگ نرم سخن می گویند اما هیچ کار اجرایی تأثیرگذاری صورت نمی گیرد.
حجت‌الاسلام حسيني شاهرودي، نماينده ولي فقيه در استان کردستان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی سالم، مردمی و کادرساز است؛ سپاه در مساله تربیت افراد ولایت مدار، با تقوا، و نیروهای مؤمن بسیار خوب عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به شخصیت استاد مرتضی مطهری، تصریح کرد: شهید مطهری یکی از بارزترین شخصیت های علمی و فرهنگی است که موفقیت های فراوانی در جهات مختلف به دست آورد، ایشان سرآمد متفکران و اندیشمندان در حوزه علوم اسلامی می باشد و همچنین از جمله شخصیت هایی بودند که با تمام وجود و با شجاعت مثال زدنی به دین خدمت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است بدون شک وظیفه  مسؤولان اعم از دست اندرکاران فرهنگی و اقتصادی و همچنین آحاد مردم  بسیار سنگین و با اهمیت است، همه باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حرکت جهادی کنند تا نظام اسلامی به اهداف و آرمان های انقلابی خود برسد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی راه مقابله با شبیخون فرهنگی و هجمه های دشمنان را اجرای برنامه های عملیاتی و مدون عنوان کرد و افزود: جای تأسف دارد که همه به موضوع هجمه فرهنگی واقف هستند و مدام از جنگ نرم سخن می گویند اما هیچ کار اجرایی تأثیرگذاری صورت نمی گیرد.

 وی در پایان نقش رسانه ها را در این رابطه بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: دشمنان از تمام توان خود در شبیخون فرهنگی بر علیه ما استفاده می کنند و این امر می طلبد که در این میدان نبرد با هوشیاری کامل عمل کرد تا مکر و حیله های آنها خنثی شود./967/ت302/ج

  

ارسال نظرات