۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۰۴۷۸۶
بادامچیان در نشست خبری مطرح کرد؛

شرط حزب مؤتلفه برای همکاری همه جانبه با دولت تدبیر و امید

خبرگزاری رسا ـ اسدالله بادامچیان گفت: حزب مؤتلفه هیچگاه انفعال نداشته و همواره به تکلیف خود عمل می‎کند و در مجلس شورای اسلامی، دولت و سایر بخش‌ها نیرو دارد و همواره در صحنه های مختلف حاضر است.
اسدالله بادامچيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اسدالله بادامچیان، قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران این استان، با اشاره به سابقه و پیشینه حزب مؤتلفه اسلامی گفت: این حزب از احزاب ریشه‌دار و باسابقه کشور است که متکی به شخص نبوده بلکه متکی به نظام حزبی اسلامی بوده و در خط ولایت، فقاهت و روحانیت قرار دارد.

وی افزود: قرار داشتن در خط ولایت و انقلاب مهمترین عامل بقا و داوم این حزب است؛ چرا که مؤتلفه اسلامی هیچگاه به دنبال کسب قدرت، چیزی که احزاب غربی به واسطه آن شکل گرفته‌اند، نبوده و نیست.

بادامچیان تصریح کرد: مؤتلفه حزبی است که برای انجام تکلیف دسته جمعی و آگاهانه خود در راستای اهداف الهی و اسلامی ایفای نقش می کند و سابقه بیش از نیم قرن این حزب مؤید این مطلب است.

قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد مبنی بر این که چرا در سال‌های اخیر مؤتلفه اسلامی در مقایسه با معیارهای نسل نخست خود نقش پررنگی در سیاست کشور ندارد، گفت: مؤتلفه هیچگاه انفعال نداشته و همواره به تکلیف خود عمل می
کند و در مجلس شورای اسلامی، دولت و سایر بخش‌ها نیرو دارد و همواره در صحنه های مختلف حاضر است.

بادامچیان افزود: نحوه عملکرد حزب در انتخابات ریاست جمهوری نیز همواره بر وحدت و اتحاد اصولگرایان استوار بوده و در همین رابطه در بیشتر مواقع از خودگذشتگی کرده و برای حفظ وحدت اصولگرایان از ورود کاندیداهای خود به عرصه انتخابات خودداری کرده است.

وی با بیان این که حضور در انتخابات حتما متضمن معنای شکست یا پیروزی نیست، گفت: به عقیده حزب مؤتلفه حضور و شرکت در انتخابات به معنای انجام تکلیف است و هر فرد و یا حزبی در انتخابات شرکت کند، پیروز است حتی اگر کاندیدای آن، رییس جمهور نشود.

بادامچیان خاطرنشان کرد: اساس و نتیجه انتخابات، ترجیح مردم است و ما نیز از این امر مسثنی نیستیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با محکوم کردن اقدامات اخیر کشورهای غربی و قطعنامه پارمان اروپا، گفت: این اقدامات نشانگر این است که ایران به یک قدرت بزرگ و تأثیرگذار در کشور تبدیل شده و آن ها از این وضعیت نگران و هراسان هستند.
 
بادامچیان با اشاره به نحوه تعامل حزب مؤتلفه با دولت اظهار داشت: ما می خواهیم که دولت روحانی در خط انقلاب و ولایت به رسالت های خود به خوبی بپردازد و در این راستا هرگونه کمکی که از دست ما برآید به این دولت ارائه می دهیم./9457/پ202/ج
ارسال نظرات