۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۰۴۷۸۷
آیت الله حیدری:

جوانان فرصت معنوی اعتکاف را مغتنم بشمارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این نکته که جوانان فرصت معنوی اعتکاف را مغتنم بشمارند، گفت: این سنت رسول الله(ص) است که به برکت انقلاب اسلامی در ایران احیا شد.
آيت الله محسن حيدري

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  با اشاره به نزدیک بودن ایام البیض اظهار داشت: امیرمؤمنان در کلامی فرموده اند در روزگار شما نسیم هایی می وزد که باید خودتان را در معرض آنها قرار دهید.

 

وی یکی از نسیم های الهی را مراسم معنوی اعتکاف دانست و گفت: این سنت رسول الله(ص) است که به برکت انقلاب اسلامی در ایران احیا شد.

 

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این نکته که جوانان فرصت معنوی اعتکاف را مغتنم بشمارند، تصریح کرد: این قشر از جامعه خیلی خوب می توانند سنت حسنه و نسیم الهی اعتکاف بهره مند شوند و نباید این فرصت را از دست بدهند.

 

 استاد حوزه و دانشگاه، حضور در اعتکاف را برای زندگی سرنوشت ساز دانست و بیان داشت: جوانان ما استقبال خوبی از این آیین معنوی دارند و سه شبانه روز با زبان روزه و اعتکاف در مسجد، متحول می شوند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی اهواز در ادامه تاثیرات حضور در اعتکاف را برشمرد و خاطرنشان کرد: جوانان معتک با حضور در مساجد اوج می می گیرند و این حضور، در طول زندگی آنها تاثیر خواهد بود./9463/ت302/ب

ارسال نظرات