۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۰۴۹۳۱
در خرم آباد؛

گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد از برگزاری همایش گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند در خرم آباد خبر داد.
آيت الله کمالوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، پیش از ظهر امروز، در نشست مسؤولان برگزاری همایش گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند در خرم آباد، گفت: این همایش 31 اردیبهشت ماه جاری در سالن جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در سطح ملی با حضور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام منصوری با بیان این که تاکنون مقالات بسیاری ارسال شده است، بیان داشت: در زمان برگزاری همایش گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله روح الله کمالوند در خرم آباد، از پنج مقاله برتر تقدیر به عمل می آید.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد فعالیت ها و مبارزات سیاسی و جهادی آیت الله کمالوند، جایگاه و ارتباط آیت الله کمالوند با آیت الله بروجردی، آیت الله کمالوند و همراهی با نهضت امام خمینی(ره)، نقش آیت الله کمالوند در احیا و گسترش حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، جایگاه آیت الله کمالوند در استان لرستان از نظر فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و انقلابی را محورهای اعلام شده جهت فراخوان این همایش بیان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این همایش با حضور بیش از 700نفر از فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی استان لرستان برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری همایش گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله روح الله کمالوند در خرم آباد، نمایشگاهی از تصاویر و فعالیت های سیاسی آیت الله کمالوند برپا می شود.

حجت الاسلام منصوری با بیان این که تبلیغات محیطی و میدانی برگزاری این همایش ملی از روز شنبه آغاز می شود، عنوان کرد: آخرین زمان ارسال مقالات 20 اردیبهشت است.

وی در پایان بیان داشت: سه کمیته علمی، تبلیغات و پشتیبانی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار و مدیر حوزه علمیه لرستان، سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیمای لرستان در ستاد بزرگداشت آیت‌الله کمالوند تشکیل شده است./9451/پ202/غ

ارسال نظرات