۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۰۴۹۴۶
فرمانده تیپ امام صادق:

خطوط قرمز نظام غیر قابل تغییر است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ امام صادق(ع) تاکید کرد:‌ نرمشهایی که در موضوع توافق هسته ای مطرح است، چیزی جز تغییر تاکتیک برای جابجایی زمین بازی نیست و الاّ استراتژی و خط قرمزهای نظام که توسط ولی فقیه ارائه می شود غیر قابل تغییر است .
حجت الاسلام طيبي فر فرمانده تيپ مستقل امام جعفر صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، سی ودومین دوره آموزش رزم مقدماتی طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور، تحت اشراف تیپ 83 امام جعفر صادق (ع)، در مرکز آموزشی امام علی (ع) قم افتتاح شد.


در این دوره طلاب و روحانیون شرکت کننده در مدت 45 روز به صورت شبانه روزی آموزش های نظامی و مباحث معرفتی و بصیرتی را فرا خواهند گرفت.


در مراسم افتتاحیه این دوره، حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر ؛ فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) طی سخنانی به تشریح وضعیت کنونی جهان اسلام پرداخت.


وی با اشاره به آیه شریفه « انّ اشدّ الناس عداوتا للذین آمنوا الیهود» با تاکید بر خطر یهود و صهیونیسم جهانی و عمق ضدیت آنها با اسلام، اظهار داشت: کسانی که در صحنه فتنه سال 88 نقش ایفا کردند اینها در واقع هنر پیشگانی بیش نبودند، کارگردان و صحنه گردان اصلی فتنه که از پشت صحنه فتنه را هدایت می کردند شبکه های صهیونیستی و عماّل آنها بودند.


فرماندهی تیپ در ادامه، اصول استراتژی و راهبردی نظام اسلامی را غیر قابل تغییر خواند و افزود: نرمشهایی که در موضوع توافق هسته ای مطرح است، چیزی جز تغییر تاکتیک برای جابجایی زمین بازی نیست و الاّ استراتژی و خط قرمزهای نظام که توسط ولی فقیه ارائه می شود غیر قابل تغییر است.

حجت الاسلام طیبی فر در پایان سخنان خود با اشاره به دغدغه خاطر رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوع فرهنگ، با تشبیه فرهنگ مسموم به هوای آلوده، وظیفه همگان مخصوصاً طلاب و روحانیون رادر این موضوع حیاتی بسیار خطیر دانست0 /924/د102/ج

 

 


 

 

 

 

 


ارسال نظرات