۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۰۴۹۵۱
با حضور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم؛

مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه قم تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه، همایش مربیان و مسؤولان آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد.
تجليل از برترين

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم،  در این مراسم که صبح امروز در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه و به منظور گرامیداشت یاد و نام علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد از فرماندهان، مسؤولان، مربیان و متربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم تجلیل و تقدیر شد.

 

معاون تربیت و آموزشی عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ضمن ارائه گزارش جامع از فعالیت های یک ساله این معاونت بر تداوم اعزام پایوران به دوره های تربیت و تعالی به رده های همجوار، برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم برای کارکنان وظیفه و پایور، برگزاری دوره های تربیت و مربی آموزشیار قرآن کریم تاکید کرد.

حجت الاسلام خلیفه سلطان ابراز کرد: این معاونت در سال 92 در زمینه اعزام نیروهای بسیجی و رسمی به دوره های تربیت و تعالی بسیارخوب و بالاتراز حجم ابلاغی عمل کرده است .

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در این همایش طی سخنانی بر بهره گیری و بهره مندی از نعمات الهی تاکید نمود و خاطرنشان کرد: انسان اگر وجودش را از علم و معرفت آراسته سازد، خداوند او را از گزند بلایا مصون می دارد.

 

حجت الاسلام اکبری بر لزوم تقویت روحیه تسلیم و تبعیت از خداوند سخن گفت و تصریح کرد: اگر انسان در مسیر تعلیم و تعلم گام بردارد هرگز چراغ هدایت برایش خاموش نخواهد شد.

 

شایان ذکراست ارائه نقطه نظرات توسط موسوی و کاظم پور از مربیان نمونه سپاه استان قم، پخش نماهنگ بیانات مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های اجراشده در این همایش بود.

 

گفتنی است در پایان این همایش با حضور حجت الاسلام اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه و بیطرفان معاون اجرائی سپاه استان قم از مربیان و متربیان نمونه با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد./927/د102/ن

 

ارسال نظرات