۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۰۵۰۷۴

برگزاری نمایشگاه «پیله پرواز» با موضوع حجاب و عفاف در زنجان

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه پیله پرواز با موضوع عفاف و حجاب در سال فرهنگ و در راستای عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه فرهنگ در زنجان در حال برگزاری است.
نمايشگاه حجاب در زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «پیله پرواز» در زنجان و در راستای عمل به منویات رهبری در زمینه تحقق فرهنگ از سوی کانون های ریحانه، انتظار و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در حال برگزاری است.

 

بنابر این گزارش؛ مقام معظم رهبری در آغازین روز سال 93 امسال را به نام فرهنگ مزین کرده و نگرانی خود را از بروز مشکلات عدیده فرهنگی در جامعه که یکی از موجبات آن بحث بدحجابی و بی حجابی می تواند باشد، اعلام کردند که متأسفانه مسؤولین این بار هم فقط آن شعار را در زبان گفته ولی در عمل چیزی از خود نشان ندادند.

 

نمایشگاه «پیله پرواز» که با موضوع و محوریت عفاف و حجاب در زنجان در حال برگزاری است، در قالب سه بخش نمایشگاه کتاب، ارائه محصولات فرهنگی و نرم افزاری حجاب، بخش ارائه محتوا و مصداق پوشش اسلامی و همچنین بخش مسابقات در حال فعالیت است که البته بخش مسابقه آن با طراحی زیبا و با محوریت آموزه‌های دین مبین اسلام درخصوص حفظ حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه «پیله پرواز» که در محل دانشگاه زنجان در حال برگزاری است، تا روز 21 اردیبهشت دایر خواهد بود. /949/پ202/ب

ارسال نظرات