۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۰۵۲۷۷
علیرضا زاکانی:

نظام سلطه در تقابل با انقلاب اسلامی شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هاشمی رفسنجانی را یک خودی متأخر از ولایت خواند و گفت: گروه های داخل کشور به خودی و غیر خودی تبدیل می شوند که برخی ها متأخر از ولایت فقیه و برخی ها نیز متقدم بر ولایت فقیه هستند.
دکتر زاکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، صبح امروز در همایش «خط امام (ره)» در دانشگاه زنجان، با اشاره به این که به گفته مقام معظم رهبری دوران انقلاب و دفاع مقدس دوران جهاد اصغر و امروز دوران جهاد اکبر است گفت: دوران دفاع مقدس طوری بود که باید هزاران کتاب نوشته می شد تا شرایط آن برای همگان مشخص و مبین شود.

وی در ادامه افزود: ولی وقتی ما محضر رهبر انقلاب رسیدیم ایشان فرمودند که دوران انقلاب و دفاع مقدس دوران جهاد اصغر بود و امروز به خاطر مسائل پیچیده پیش روی ما، شرایط طوری است که دوران جهاد اکبر است ولی به امید خداوند باز هم انقلاب پیروز است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به دانشجویان اظهار داشت: پس مطمئنا دوران جهاد اصغر پیچیدگی و سختی هایش بسیار کمتر از جهاد اکبر است و امروز وظیفه شما جوانان است که مسؤولیت این جهاد اکبر را به دوش بکشید و بار انقلاب را با راهنمایی های رهبر انقلاب به مقصد برسانید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه داشتن بصیرت در دوران جهاد اکبر را بسیار ضروری قلمداد و تصریح کرد: داشتن بصیرت یکی از لازمه های دوران جهاد اکبر است که به شما کمک می کند جبهه حق را از باطل شناسایی کنید که این نیز البته در گرو تلاش شما است چرا که برخی ها متأسفانه در این سطح مانده و حتی از شناسایی جبهه حق از باطل هم عاجز هستند.

وی در ادامه ابراز داشت: بعد از شناسایی جبهه باطل باید آماده فعل و انفعال در برابر آنها باشیم که البته این کافی نیست و باید بالاتر را دید چرا که شما باید با شناخت اعضای جبهه باطل نقشه راه دقیقی برای مقابله با آنها طراحی کنید که سرانجام آن رسیدن به مقصود و مقصد است که باز هم متأسفانه برخی ها در بعضی از این مراحل افت کرده و جا می مانند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی ایران جبهه جدیدی در مقابل جبهه های استکباری تشکیل داد گفت: جریان حق و باطل تا انقلاب اسلامی در شرق و غرب عالم بود که یکی سلطه گر و دیگری سلطه پذیر بود ولی انقلاب اسلامی تمامی این محاسبات را به هم ریخت و جبهه سومی به نام جبهه سلطه ستیز در مقابل آنها پی ریزی کرد که دردسرهای بزرگی برای آنها پیش آورد.

دکتر زاکانی در ادامه با اشاره به این که آمریکا امروز از گرفتن چند کیلومتر خاک باقیمانده فلسطین عاجز است تأکید کرد: امروز آمریکا از گرفتن چند کیلومتر از باقیمانده خاک فلسطین حتی با همکاری رژیم غاصب اسرائیل عاجز است و در طرفی دیگر هم از اشغال کشور سوریه باز ماند که در همه این موارد چون اراده ملت ایران در کار بود نتوانست کاری از پیش ببرد؛ این مسائل نشان می دهد نظام سلطه همیشه در تقابل با جمهوری اسلامی شکست خورده است.

وی اظهار داشت: در داخل کشور هم گروه ها به دو گروه خودی و غیر خودی تقسیم می شوند که حساب گروه غیر خودی معلوم است ولی خودی ها هم به سه گروه متأخر از ولایت فقیه، متقدم بر ولایت فقیه و گروه ملازم با ولایت فقیه تقسیم می شوند که به نظر من آقای هاشمی رفسنجانی یک خودی متأخر از ولایت فقیه است که در دوران امام (ره) نیز متأخر از ولایت بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ما باید به عنوان یک بسیجی دریافت صحیح و درستی از فرموده های رهبری که سخنان ایشان و امام (ره) ملاک و معیار کارهای ما است، داشته باشیم و حتی از سکوت انها نیز درس بگیریم چرا که مقام معظم رهبری یک بار فرمودند دوست دارم بسیجی ها از سکوت من هم درس بگیرند. /949/پ202/ج

ارسال نظرات