۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۰۵۳۷۹

برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از تاریخ بیستم تا بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه اعلام شد.
برنامه هفتگي حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخ‌گویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام، و مهدویت یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.
در این برنامه، حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، همتیان، جلالی، ملکی و کلباسی به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی مردم هستند.
بر اساس این گزارش این هفته، حجج اسلام ماندگاری، فلاح‌زاده، رفیعی،‌ صدیقی، میرباقری و عباسی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.
دعای توسل این هفته حرم مطهر از سوی هیأت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 25 اردیبهشت،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مداحی حاج حسن شالبافان برگزار می‌‌شود.
قرائت زیارت جامعه کبیره از سوی حجت‌الاسلام شهیدی ساعت 22:30 روز پنجشنبه، 25 اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته جاری است و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید میرباقری و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد قرائت می‌شود.
بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه بیست و ششم اردیبهشت‌ماه 93، با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید میرباقری و مداحی حاج علی مالکی نژاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌گردد.
نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح با نوای حجت‌الاسلام سید مهدی محمدی و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام صابری اراکی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.
خاطرنشان می شود، بعدازظهر روز پنجشنبه آخرین روز از ایام اعتکاف‌، اعمال ام داود بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
گفتنی است، نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد./907/د102ع
ارسال نظرات