۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۰۵۳۸۵

معرفی واقعه عاشورا بهترین روش ترویج حقانیت شیعه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام لطفیان گفت: یکی از بهترین روش ها برای ترویج حقانیت شیعه در جهان معرفی واقعه عاشورا است و همایش شیرخوارگان حسینی بهترین تعبیری است که می توان با کمک آن مظلومیت امام حسین را به مردم جهان نشان داد و آن ها را با هدف قیام امام حسین همراه کرد.
معرفی واقعه عاشورا بهترین روش ترویج حقانیت شیعه است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمد کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در این مراسم با بیان این که مهم ترین رسالت مادارن این است که فرزندان خود را با عشق به اهل بیت به ویژه مکتب عاشورا و امام حسین تربیت کنند، گفت: اگر مادارن از همان دوارن شیر خوارگی فرزندان خود را با عشق به امام حسین تربیت کنند آنها هم مانند علی اصغر فدایی امام حسین خواهند شد و همواره برای به پاداشتن حق آماده قیام خواهند بود.

 

وی با بیان این که همایش شیر خوارگان حسینی نمادی برای تربیت شیرخوارگان بر مبنای سبک زندگی علوی و حسینی است، گفت: مادران ایرانی باید فرزندان خود را با عشق به ولایت پرورش دهند تا بار دیگر فتنه سال 88 تکرار نشود و ولی خداوند مانند صحرای کربلا بی یاور باقی نماند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که هدف از افتتاح این کارگاه ها در استان تولید لباس شیر خورگان حسینی به صورت بومی است، گفت: در این کارگاه ها حداقل بیش از 5 هزار دست لباس نوزاد و کودک شیر خوار دوخته خواهد شد.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که همایش شیرخوارگان حسینی بهترین نماد برای معرفی مظلومیت امام حسین در صحرای کربلا است، گفت: یکی از بهترین روش ها برای ترویج حقانیت شیعه در جهان معرفی واقعه عاشورا است و همایش شیرخوارگان حسینی بهترین تعبیری است که می توان با کمک آن مظلومیت امام حسین را به مردم جهان نشان داد و آن ها را با هدف قیام امام حسین همراه کرد.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مهم ترین روش های تبلیغی و ترویج احکام دین در میان مردم به خصوص مادارن است به گونه ای که در طول سال های گذشته نه تنها از تعداد شرکت کنندگان در این همایش کاسته نشده بلکه بر تعداد شرکت کنندگان در همایش افزوده شده است.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که این کارگاه به صورت مستقیم برای 50 نفر در سطح استان اشتغال زایی ایجاد کرده است، گفت: مهم ترین هدف مجمع جهانی علی اصغر و سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری این همایش ها، جهانی کردن فرهنگ و سیره قیام عاشورا و امام حسین در میان مردم دنیا است.

 

وی ادامه داد: معرفی فرهنگ عاشورا و فلسفه قیام امام حسین به دلیل در برداشتن رگه های محکم اعتقادی و انسانی موجب بسیج جهانی مردم بر علیه بنیادهای ظلم و ستم شده و برای همیشه ریشه های حاکمان زور گو را در جهان می خشکاند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی معرفی قیام امام حسین به جهانیان را مهم ترین روش برای بستر سازی حکومت عدل جهانی امام زمان عنوان کرد، گفت: از آن جایی که فلسفه قیام امام حسین ارتباط نزدیکی به فرهنگ مهدویت و فلسفه آفرینش و انتخاب موعود دارد، بدون معرفی اهداف قیام امام حسین انتظار و فراهم سازی بسترهای ظهور بی فایده خواهد بود.

 

حجت الاسلام لطفیان یادآور شد: باید تلاشی جهانی برای معرفی چارچوب های قیام عاشورا در میان مردم کشورها به خصوص کشورهای اسلامی صورت گیرد./968/پ202/ب

ارسال نظرات