۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۰۵۴۰۳
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران تشریح کرد:

اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران از اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه استان تهران خبر داد و گفت: هم اکنون یکی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم برای مدت سه روز در مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری مستقر شده است.
اخلاق

حجت‌الاسلام حسین گودرزی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز مرحله جدید اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه استان تهران خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین اسکوئی‌لر از اساتید برجسته اخلاق استان قم امروز شنبه مصادف با ولادت امام جواد(ع) در مدسه علمیه امام حسین(ع) واقع در شهرری مستقر ‌شد و إن شاءالله طلاب در مدت سه روز اقامت ایشان در این مدرسه از حضور این استاد بهره خواهند برد.

 

وی افزود: در سال تحصیلی گذشته(92 ـ 91) مدارس علمیه با اساتید اخلاق جهت حضور در مدارس هماهنگی می‌کردند اما امسال این اساتید به‌همت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران به مدارس علمیه اعزام می‌شوند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران ابراز داشت: حضور این اساتید بزرگوار در هر مدرسه با توجه به درخواست و امکانات موجود آن مدرسه از یک روز تا یک هفته خواهد بود.

 

وی هدف از برگزاری این طرح را ارتباط هرچه بیشتر طلاب با مباحث اخلاقی و منش و ذی طلبگی مطرح کرد و اظهار داشت: در این طرح اساتید اخلاق به‌صورت چهره به چهره با طلاب ارتباط دارند.

حجت‌الاسلام گودرزی همچنین از برگزاری ششمین جلسه از سلسله جلسات آموزش مشاوره خبر داد و ابراز داشت: این جلسه روز پنج شنبه هجدهم اردیبهشت ماه به همت اداره مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران و با همکاری اداره‌کل مشاوره حوزه‌های علمیه با حضور 24 نفر از طلاب متقاضی در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران اظهار داشت: در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی به بیان مدیریت عواطف و غرائض  پرداختند./956/ت302/ص

ارسال نظرات