۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۰۵۴۱۹
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف خبر داد:

لغو اجتماع دانشجویان مقابل مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف از لغو اجتماع دانشجویان مدافع عزت و منافع ملی درپی عدم صدور مجوز از سوی استانداری تهران خبر داد و گفت: در این راستا نشست خبری تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به این اقدام فردا یک‌شنبه ساعت 9 صبح در کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
بسيج دانشجويي

امیر حسین کریمی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از لغو اجتماع دانشجویان مدافع عزت و منافع ملی درپی عدم صدور مجوز از سوی استانداری تهران خبر داد و گفت: این تجمع قرار بود فردا یک شنبه ساعت چهارده مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار شود که درپی عدم صدور مجوز برای آن، به‌دلیل این‌که بنای ما بر تمکین به قانون بود، این اجتماع را لغو کردیم.

وی افزود:‌‌ روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه سه تشکل دانشجویی دفتر تحکیم وحدت، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی ازسوی جامعه دانشگاهی به‌طور رسمی درخواست صدور مجوز برای این تجمع را به استانداری ارسال کردند، درنهایت امروز متوجه عدم صدور مجوز از سوی استانداری تهران شدیم.

کریمی با اشاره به درخواست‌های مکرر رییس جمهوری مبنی بر حضور دانشگاهیان در فضای سیاسی کشور برای ارائه نقطه نظرات و انتقادات، اعتراض و تأسف جامعه دانشگاهی نسبت به عدم صدور مجوز برای این اجتماع را ابراز کرد و اظهار داشت: در ابتدا از طرف 150 نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس ارسال شد که در آن به دغدغه و نگرانی‌مان نسبت به مذاکرات هسته‌ای و جایگاه و نقش مجلس شورای اسلامی در مذاکرات اشاره شده بود و همچنین در آن نامه آمده بود که در آستانه مذاکرات هسته‌ای قصد برگزاری تجمعی مقابل مجلس جهت ابراز دغدغه‌مان و اعلام ایستادگی و پافشاری بر اصول و منافع ملی را داریم.

وی افزود: پس از ارسال این نامه از طرف دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی مختلف تماس‌ها و نامه‌هایی حاوی اعلام آمادگی آنها برای حضور در این اجتماع را دریافت کردیم اما پس از عدم صدور مجوز برای آن، اعلام کردیم که این اجتماع برگزار نمی‌شود.

کریمی اظهار داشت: در این راستا نشست خبری تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به این اقدام فردا یک‌شنبه ساعت 9 صبح در کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود./956/ت302/ص

ارسال نظرات