۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۰۵۵۲۹

جشن طلوع آفتاب عدالت در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف به مناسبت سالروز میلاد خجسته امیر مومنان حضرت علی علیه السلام با ویژه برنامه زنده «آفتاب عدالت» همراه با شنوندگان جشن می‌گیرد.
آفتاب عدالت، راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با سالروز میلاد خجسته امیر مومنان و فخر مسلمانان حضرت علی علیه السلام  و روز بزرگداشت مقام پدر، ویژه برنامه زنده «آفتاب عدالت» پخش می‌شود.

در این برنامه که در فضایی شاد و معنوی تقدیم شنوندگان فرهیخته می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا درانی به مناسبت یک‌هزار و چهارصدمین سال حکومت ظاهری حضرت علی علیه السلام با  نگاهی به فضایل ایشان در حدیث مناشده با ابی‌بکر به تبیین سند آن از منابع اهل سنت می پردازد.

این کارشناس تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام همچنین به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امیرعلیه السلام همچون ابعاد ملکوتی از قبیل خلیفه‌الله و یدالله بودن، ابعاد فردی از قبیل ساده‌زیستی و شجاعت و علم و عرفان، ابعاد اجتماعی از قبیل مردم‌داری و کمک به محرومان، ابعاد حکومتی از قبیل عدالت و مساوات و مدیریت بیت‌المال  و ... خواهد پرداخت.

ویژه برنامه زنده «آفتاب عدالت» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیر تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و گویندگی رضا هدایت‌فر سه شنبه 23 اردیبهشت 93 از ساعت 8:40 از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و محبان اهل بیت علیهم السلام خواهد شد. علاقمندان برای دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش آن به صفحه اختصاصی برنامه «آفتاب عدالت» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./919/د102/ن

 

ارسال نظرات