۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۰۵۵۴۵

توهین وقیحانه صدای آمریکا به مردم شریف ایران

خبرگزاری رسا ـ شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا در ادامه توهین های همیشگی به مردم فهیم ایران، در برنامه روی خط، مستقیما به مردم توهین کرد و آنان را چاپلوس و بی اخلاق خواند.
مسعود سفيري

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه ضد انقلاب و وابسته به پنتاگون، صدای آمریکا در ادامه توهین های همیشگی به مردم فهیم ایران، در برنامه روی خط، مستقیما به مردم توهین کرد و آنان را چاپلوس و بی اخلاق خواند.


رزیتا ایراندوست مجری برنامه روی خط در قسمت آغازین برنامه و بخش معرفی موضوع روز گفت: درحالی که فرهنگ چاپلوسی به دلیل بی ثباتی سیاسی در ایران گسترش پیدا کرده است، برخی آن را ناشی از نوعی بحران اخلاقی می دانند.


اینگونه توهین به مردم شریف ایران به طور مکرر در شبکه صدای آمریکا و البته دیگر شبکه های معاند اتفاق می افتد و دشمنان مردم سعی دارند به این شکل خشم خود را از مردمی که همواره نشان داده اند علی رغم وجود همه مشکلات، پشت سر نظام خود ایستاده اند، نشان دهند.


در ادامه برنامه این شبکه دولتی آمریکا، یکی از مخاطبان برنامه نسبت به این رویکرد شبکه و توهین به مردم اعتراض کرد که طبق روال این شبکه مسعود سفیری مجری برنامه به شدت به مخاطب معترض شده و ضمن قطع کردن صدای وی، به دروغ مدعی شد که در این برنامه موضوع چاپلوسی به مردم ایران منحصر نشده است و مخاطب را رجوع داد به صفحه این برنامه در سایت فیس بوک و از وی خواست که ببیند آیا در آنجا کلمه ایران بکار رفته است یا خیر.


این در حالی است که بر اساس صحبت های ابتدایی مجری برنامه خانم ایراندوست، آنگونه که در متن بالا خواندید، موضوع برنامه چاپلوسی مردم ایران عنوان شده بود./1415/1409/ح

ارسال نظرات