۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۲۰۵۸۱۹
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

مراسم معنوی اعتکاف در 15 مسجد پلدختر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 15 مسجد این شهرستان خبر داد.
مراسم معنوي اعتکاف

حجت الاسلام مهدی حسینی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: همزمان با سراسرکشور، مراسم معنوی اعتکاف در 15 مسجد شهر و روستای پلدختر برگزار می شود.

وی افزود: بیش از 600 نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان ثبت نام کردند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که امروز دشمنان در قالب دسیسه های فرهنگی به دنبال رواج بی بند و باری در جامعه هستند، ابراز داشت: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف سدی در برابر این دسیسه هاست.

وی خاطرنشان کرد: آیین معنوی اعتکاف فرصتی برای تقویت ایمان و اعتقاد در بین آحاد مردم جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان است.

اعتکاف فرصتی برای نهادینه شدن فرهنگ دینی بین جوانان است

حجت الاسلام حسینی با بیان این که اعتکاف فرصتی برای نهادینه شدن فرهنگ دینی بین جوانان است، افزود: با برنامه ریزی مناسب و علمی، باید از فرصت آیین معنوی اعتکاف جهت نهادینه شدن فرهنگ غنی دینی در بین جوانان و نوجوانان بهره گرفته شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های گوناگون در برگزاری آیین معنوی اعتکاف، افزود: برگزاری طرح تلاوت قرآن، سخنرانی، ختم قرآن و برگزاری گفتمان های دینی از جمله این برنامه هاست.

حجت الاسلام حسینی توزیع هزار جلد جزوه اعتکاف شامل اعمال اعتکاف، تذکرات معتکفان و احکام اعتکاف بین معتکفان را از دیگر برنامه ها بیان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با بیان این که اعتکاف در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: عبادت معتکفان علاوه‌ بر رضایت و خشنودی خدا، بخشش گناهان، کسب ثواب و حسنات، برای جامعه منشأ خیر و برکت خواهد بود./9451/د101/ب

ارسال نظرات