۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۰۵۸۴۷
آیت الله نظری:

خدمت و خیررسانی به مردم بالاترین عبادت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری دیدار و گفت و گو کرد.
ديدار مدير کل کميته امداد امام خميني مازندران با آيت الله نظري خادم الشريعه ديدار مدير کل کميته امداد امام خميني مازندران با آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با تقدیر از اقدامات حمایتی صورت گرفته در کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: این مجموعه در جهت رسیدگی به امورات اقشار نیازمند و آبرومند بی وقفه تلاش می کنند که جای تقدیر دارد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با بیان این که حمایت از محرومان جامعه در رأس برنامه های حکومت اسلامی است، ادامه داد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز پیروی از سیره اهل بیت(ع) رسیدگی به امور محرومان جامعه را همواره مورد تأکید قرار داده و می دهند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه حمایت از ایتام، نیازمندان و فقرا را سیره امیرالمؤمنان علی(ع) دانست و ادامه داد: امروز نیز این سنت حسنه باید از سوی جامعه اسلامی دنبال شود.

 

وی با بیان این که همه باید در جهت خیر و خیرسانی به یکدیگر گام برداریم، افزود: اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان سازمانی که در جهت حمایت از اقشار کم درآمد جامعه گام بر می دارد بسیار ارزشمند است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با تأکید براین که خدمت به مردم بالاترین عبادت است، افزود: انسان باید تا زمانی که در قید حیات است در مسیر خیر و خدمت به مردم گام بردارد.

 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با آیت الله نظری خادم الشریعه از سفر رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به مازندران خبر داد./950/پ203/ب

ارسال نظرات