۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۵۹۱۸

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی در پی ارتحال آیت الله شیرازی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله سید محمد باقر شیرازی را تسلیت گفت و از خدمات و تلاش های آن عالم ربانی در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) تجلیل کرد.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی ارتحال آیت الله محمدباقر شیرازی را تسلیت گفت.

 

در پیام حضرت آیت‌‌الله حسین نوری همدانی آمده است: ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمد باقر شیرازی، موجب نهایت تاسف شد.

 

در ادامه این پیام تاکید شده است: این فقیه عالی مقام عمر پر برکت خود را هم در عرصه تعلیم و تربیت و تدریس و تصنیف و تحقیق سپری کرد و توانست شاگردانی از علما و محققین را تربیت کند و هم در صحنه مبارزات سیاسی با طاغوت و عوامل طاغوت حضور موثر و فعال داشت و مانند والد معظم خود، مرحوم آیت‌‌الله العظمی آقای حاج سید عبدالله شیرازی در هر دو جبهه، همه جبهه تعلیم و تربیت و هم جبهه مبارزه با طواغیت زمان و امر به معروف و نهی از منکر موثر و موفق باشد.

 

در پایان پیام حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح شده است: این جانب این مصیبت اسف‌برانگیز را به حوزه‌های علمیه مخصوصا به حوزه علمیه مشهد و علمای معظم آن خطه و فرزندان عالم و فاضل و بیت محترمشان معروض می‌دارم و از خداوند متعال برای خانواده محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن فقیه بزرگوار، علو مقام مسئلت می‌کنم. /924/د102/ج

ارسال نظرات