۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۰۵۹۹۳
با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب؛

همایش بزرگداشت آیت‌الله مشکینی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ‌ با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب همایش بزرگداشت آیت‌الله مشکینی با حضور مراجع تقلید و علما در قم برگزار شد.
آيت الله مشکيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ همایش بزرگداشت آیت‌الله مشکینی با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، آیات مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، خاتمی امام جمعه موقت تهران، غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ کریمی جهرمی، حجج اسلام والمسلمین حسن عاملی نماینده ولی فقیه در اردبیل، عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ ربانی رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جمعی از اساتید،‌ علما، طلاب و مسؤولان استانی حضور داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی پیام رهبر معظم انقلاب به همایش بزرگداشت آیت‌الله مشکینی را قرائت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی دراین همایش طی سخنانی‌ با تأکید بر این‌که آیت‌الله مشکینی یک استاد اخلاق به تمام معنا بود،‌ ابراز کرد: وقتی آیت‌الله مشکینی اخلاق می‌گفت طلاب با تمام وجود به ایشان گوش می‌دادند.

همچنین آیت‌الله مهدوی کنی، آیت‌الله مشکینی را انسانی با برکت دانست و گفت: کسی صاحب برکت است که خیرش به همه برسد و مرحوم آیت‌الله مشکینی این گونه بود و در حیات و ممات خیرش به همگان رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین ری شهری نیز در سخنانی، گفت: آیت‌الله مشکینی انسانی بسیار متواضع بود و با زهد و تقوا زندگی خود را ادامه می‌داد و ریاست مجلس خبرگان در زندگی زاهدانه او خللی وارد نکرد.

پخش کلیپی از زندگی آیت‌الله مشکینی از دیگر بخش‌های همایش برزگداشت آیت‌الله مشکینی بود./927/پ203/ع

ارسال نظرات