۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۰۶۱۲۲
خطیب نماز جمعه دامغان:

دولتی ها بهانه به دشمنان ندهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان گفت: مسؤولان و دولت‌مردان باید هوشیار باشند و سخنی بر زبان نیاورند که سوژه دشمنان و رسانه‌های دروغ پراکن آنها شود.
حجت الاسلام محمد حسن رستميان امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسن رستمیان، امام جمعه موقت این شهر، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن « روز نکبت »، سالروز شکل‌گیری رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، اظهار داشت: مسؤولان و سیاستمداران آمریکایی و بسیاری از دولت‌مردان اروپایی نوکران سیاست و تفکر جنایت‌کار و ضد انسانی صهیونیستی هستند.

 

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان خاطر‌نشان کرد: امروز به قدرت می‌توان گفت که شمارش معکوس نابودی اسرائیل غاصب شروع شده و شکست‌های آنان در جنگ 33 روزه و 22روزه، اختلافات و تزلزل داخلی آنها در مقابل حزب الله و گروه‌های مبارز فلسطینی گواه بر این مدعا است.

 

دولت‌مردان سخنی نسنجیده نگویند که سوژه رسانه‌های دشمن شود
حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان با یادآوری فرا رسیدن یکم خرداد ماه 59 سالروز آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، اظهار کرد: امروز بعد از گذشت سال‌های طولانی و دشمنی‌ها و فشارهای گوناگون استکبار جهانی با ملت و نظام ما به واقعیت کلام بنیانگذار انقلاب اسلامی پی‌برده‌ایم که گفت این محاصره اقتصادی را یک هدیه برای کشورمان می‌دانیم.

 

وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه برعلیه ملت ایران در بیش از 30 سال اخیر در بسیاری از مقاطع و حوزه‌ها موجب رنج و مشکلات برای مردم ما شده، افزود: اما ملت مقتدر ایران همواره این کاستی‌ها را به پلی برای پیشرفت بدل کردند به گونه‌ای که تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان در زمان تحریم به بار نشسته است.

 

امام جمعه موقت دامغان خاطرنشان کرد: امروز هدف اصلی دشمن از وضع انواع تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی بر علیه ملت ایران ایجاد گسست بین مردم و نظام اسلامی و در بدنه ملت و از کار انداختن اندیشه‌های تحول آفرین نسل جوان ما است و در این میان مسؤولان و دولت‌مردان باید هوشیار باشند و سخنی بر زبان نیاورند که سوژه دشمنان و رسانه‌های دروغ پراکن آنها شود.

 

نتایج مذاکره با غربی‌ها حلال تمام مشکلات کشور نیست

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه درعین حمایت از تحرکات سنجیده تیم مذاکره کنند‌ه کشورمان با 1+5 گوشزد می‌کنیم که دولت‌مردان نباید تحریم‌ها را به میز مذاکره گره بزنند، گفت: نباید طوری عمل کنیم که دشمنان ملت ایران به غلط تصور نمایند که فشار تحریم‌ها ملت ایران را پای میز مذاکره کشانده است.

 

مدیر حوزه علمیه امام باقر(ع) دامغان با اشاره به این مطلب که هیچ کس نباید نتایج مذاکرات با غربی‌ها را حلال تمام مشکلات کشور نشان دهد، تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی حاضر شده است پای میز مذاکره با 1+5 بنشیند از قدرت و اقتدار ملت و نظام ما است که به دشمنان همیشگی ما اثبات نموده جز از راه گفت‌و‌گو واحترام متقابل نمی‌توانند با این ملت بزرگ روبرو شوند و هر مکر و حیله و تحریم و تهدیدی محکوم به شکست است.

 

امام جمعه موقت دامغان افزود: مردم و مسؤولان ما نیز باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه را سر لوحه تمام برنامه‌های خود قرار دهند و همگی اجرایی این رهنمودهای حکیمانه و راه گشا را از خانه‌ها و مجالس خصوصی و عمومی محل کار خود آغاز کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان تکیه بر توان و استعداد و ایمان نسل جوان جامعه را از دیگر اصول مورد تأکید حضرت امام خامنه‌ای عنوان کرد و خاطر‌نشان کرد: بدون تردید در سال فرهنگ و اقتصاد مطمئن‌ترین راه‌حل موفقیت، اعتماد به جوانان و آینده سازان این مرزو بوم و سپردن امور به اندیشه‌ مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ایرانی و استعداد شگرف آنان است./977/پ202/ج

ارسال نظرات