۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۰۶۲۲۶
حجت الاسلام سالک:

سرگرم شدن به منازعات سیاسی خواسته اصلی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که سرگرم شدن به منازعات سیاسی خواسته اصلی دشمنان نظام اسلامی است، نسبت به نقشه های شوم فرهنگی دشمنان هشدار داد.
حجت الاسلام احمد سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‎الاسلام احمد سالک، رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشستی با نخبگان فرهنگی استان گلستان، با بیان این که سرگرم شدن به منازعات سیاسی خواسته اصلی دشمنان نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد رفاه‎طلبی، زندگی اشرافی، غفلت از روحیه جهادی، تهاجم فرهنگی دشمن، غفلت از نفوذ دشمن در فضای رسانه‎ای و کم‎توجهی به حفظ بیت‎المال در جامعه ما رشد پیدا کند تا به اهداف خود دست یابد.

 

حجت الاسلام سالک در ادامه سخنان خود ارزش های فرهنگی را روح و معنای حقیقی یک ملت دانست و خاطرنشان کرد: نباید ارزش های فرهنگی در جامعه خدشه دار شود.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بر ضرورت تقویت ارزش های فرهنگی در جامعه تأکید کرد و افزود: ارزش های فرهنگی هویت یک ملت را تشکیل می دهد که باید تقویت شود.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه امروز شاهد حاکم شدن استضعاف فرهنگی بر جامعه جوان کشور هستیم، خاطرنشان کرد: این ضعف فرهنگی باید به یک اعتماد راسخ و قوی به ارزش های دینی تبدیل شود.

 

حجت الاسلام سالک به رسالت نهادهای فرهنگی در تقویت مبانی دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: دستگاه های فرهنگی به ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی رسالت سنگینی در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان بر عهده دارد.

 

وی در ادامه سخنان خود به هجمه های دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و بیان این که فضای مجازی ذهن های انسان ها را تسخیر کرده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در این فضا با ایجاد شبهه و تردید به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که دشمنان با ایجاد شبهه و تردید در فضای مجازی به دنبال فروپاشی بنیان خانواده ها است، ادامه داد: ترویج ارزش های دینی بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

 

حجت الاسلام سالک بر ضرورت تبعیت از رهنمودهای رهبری در جامعه تأکید کرد و گفت: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری دربخش های اقتصادی و فرهنگی به حتم شکوفایی کشور را در پی خواهد داشت.

 

وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و با بیان این که عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه ساز پیشرفت جامعه خواهد بود، افزود: باید از همه ظرفیت های کشور در جهت تحقق شعار سال بهره گیریم.

 

حجت الاسلام سالک در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان نظام اسلامی با برنامه ریزی و توطئه افکنی تلاش می کنند قدرت تفکر را از نسل جوان کشورمان بگیرد، گفت: باید با برنامه ریزی دشمن را در این بخش ناکام گذاریم./1315/پ202/ج

ارسال نظرات