۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۰۶۲۴۹
حمله های موشکی تروریست ها؛

بیش از 30 کشته و زخمی در سوریه بر جای گذاشت

خبرگزاری رسا ـ حمله به محله اشرفیه در روز جمعه اتفاق افتاد و طی آن تعداد زیادی کودک کشته شدند، همچنین تروریست ها مسؤولیت این کار را بر عهده گرفته اند.
تروريست هاي سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در خبری، گفت: در اثر برخورد یک موشک به ناحیه تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه در شهر حلب، 13 نفر کشته و 17 نفر نیز مجروح شدند.

 

خبرگزاری سانا، گفت: حمله به محله اشرفیه در روز جمعه اتفاق افتاد و طی آن تعداد زیادی کودک کشته شدند، همچنین تروریست ها مسؤولیت این کار را بر عهده گرفته اند.

 

 

روز جمعه همچنین یک بمب جاسازی شده در خودرویی در خارج از یک ساختمان مسجد در شهر بنش روی داد، ناظران حقوق بشر در سوریه می گویند، انفجار در حالی رخ داد که مردم برای برگزاری نماز جمعه در مسجد جمع شده بودند.

 

کمیته هماهنگی محلی، گفت: در اثر این انفجار چند نفر جان سپرده و ده ها تن مجروح شدند

 

همچنین بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، گروه های تروریستی در سوریه را به خاطر قطع آب در شهر حلب که در نتیجه آن حداقل 2.5 میلیون نفر مدتی بدون آب آشامیدنی ماندند، مورد نکوهش قرار داد.

 

در بیانیه دفتر مطبوعاتی سازمان ملل متحد با اعلام این مطلب، دبیر کل سازمان ملل، خاطرنشان کرد: محروم کردن مردم از دسترسی به آب بی خطر، محروم کردن آن ها از حقوق اساسی بشر است./993/1409/ح

 

ارسال نظرات