۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۰۶۵۷۷

دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب پس از بازدید از نمایشگاه هوافضای سپاه

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، دست نوشته حضرت آیت الله خامنه ای پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را منتشر کرد.
بازديد رهبر انقلاب از نمايشگاه دستاوردهاي نيروي هوافضاي سپاه پاسداران بازديد رهبر انقلاب از نمايشگاه دستاوردهاي نيروي هوافضاي سپاه پاسداران بازديد رهبر انقلاب از نمايشگاه دستاوردهاي نيروي هوافضاي سپاه پاسداران
به گزارش خبرگزاری رسا، رهبر انقلاب اسلامی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی دست‌نوشته‌ای از تلاش عناصر مؤمن و کارآمد این نیرو قدردانی و برای آنان توفیق روزافزون مسألت کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن و تصویر دست‌خط فرمانده کل قوا را به شرح زیر منتشر می‌کند:

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/26446/C/13930230_0126446.jpg

بسم الله الرّحمن الرّحیم
بار دیگر نشانه‌‌های روشن بالندگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از برکات توکل و اعتماد به نفس و جرأت اندیشیدن و اقدام است، در نمایشگاه هوا فضا مشاهده شد. خدای بزرگ را بر نعمت وجود این عناصر مؤمن و کارآمد و نتایج سعی و عمل آنان سپاس میگویم و توفیق روزافزون آنان را از خالق اندیشه و استعداد مسألت میکنم.


مهم آن است که رشته کار بزرگ و حساس خود را رها نکنید و پیشرفت در کیفیت و نیز در کمیت را با توکل و اخلاص دنبال کنید. خدا یار و نگهدارتان باد.
سید علی خامنه‌ای
93/2/21

ارسال نظرات