۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۰۶۵۸۷
آیت الله نمازی:

رفع مشکلات مردم نیازمند برخورد جهادی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان از مردم به عنوان سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: مردم ایران، مردم خوب و نجیب و شایسته خدمت بیشتری هستند و مسؤولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم جهادی برخورد کنند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان ظهر امروز در دیدار کارکنان مخابرات شهرستان کاشان با اشاره به این که تنها اداره ای که گزارش نارضایتی مردمی نداشت، مخابرات است، اظهارداشت: هر ارگان و نهادی که بتواند در جهت رضایت مردم تلاش کند آن اداره و یا نهاد به عنوان امید مردم مطرح خواهد بود.

 

وی با تبریک هفته مخابرات به کارکنان این اداره اظهار امیدواری کرد فعالیت های خوب کارشناسی شده ای که در بخش مخابرات انجام می شود موجب رضایت مندی مردم و جامعه و در راستای پیشرفت و توسعه ارتباطات در کشور باشد.

 

نماینده مجلس‌ خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به این که هیچ پاداشی نمی تواند جبران فعالیت های فعالان در عرصه مخابرات را جوابگو باشد، اظهارداشت: در شرایط حساس امروز تأمین رضایت مردم مهم ترین اصل است.

 

آیت الله نمازی رضایت مندی را مهم ترین امتیاز برای کارکنان مخابرات و فعالان در این عرصه دانست و یادآورشد: هر چند در سال های گذشته روستائیان به دلیل عدم پوشش تلفن در مناطق دوره افتاده ناراضی بودند اما امروز مخابرات تا دور دست ترین و صعب العبورترین نقاط کشور را پوشش داده است و توانسته رضایت همه مردم ایران کسب کند.

 

وی با درخشان خواندن فعالیت های مخابراتی در کشور و گرفتن نمره قبولی از مردم و دولت گفت: اگر به مخابرات نمره ای داده شود، نمره مخابرات در بین دیگر نهاد و سازمان ها بیست است.

 

امام جمعه کاشان در ادامه از مردم به عنوان سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: مردم ایران، مردم خوب و نجیب و شایسته خدمت بیشتری هستند و مسؤولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم جهادی برخورد کنند.

 

آیت الله نمازی تهاجم فرهنگی دشمن از طریق فن آوری ارتباطات را از یک سو فرصتی برای بهره برداری مطلوب در جهت معرفی ارزش ها و آرمان های اسلامی دانست و از سوی دیگر تهدیدی برای جامعه اسلامی دانست.

 

وی یادآورشد: فن آوری ارتباطات به قدری پیشرفته است که برخی از تلویزیون های ال ای دی توان فیلم برداری از حریم خانواده و ارسال آن را به خارج دارد که این خطر و تهدیدی جدی است که کارشناسان مخابرات باید این تهدید و آسیب را بررسی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین زمان حاضر را بسیار حساس خواند و با اشاره به این که در چنین زمان حساسی کار و تلاش و مدیریت جهادی است که پاسخگوی تهدیدات دشمن است، افزود: مدیریت جهادی به معنای ‹‹آماده باش›› است و همه کسانی که تجربه جبهه و جنگ و مدیریت جهادی را دارند در چنین برهه ای اززمان باید آماده باشند.

 

آیت الله نمازی در عین حال بخشی از پیشرفت های مخابراتی جهان را در خدمت بشریت و بخش دیگرآن را در جهت خیانت به بشریت دانست و تاکید کرد: در این دوره حساس، کشور ایران اسلامی تحمل منازعات سیاسی را ندارد و امروز باید همه در سایه وحدت، تعامل و همکاری برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند. 

 

مدیر مخابرات کاشان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات شهرستان تعداد مشترکان تلفن ثابت در کاشان 161 هزار و 115 مشترک با ضریب نفوذ52/48 اعلام کرد افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان کاشان دو درصد بیشتر از استان اصفهان است.

 

قاسمعلی سلوکی، تعداد مشترکین تلفن همراه در کاشان را 168 هزار و 168 مشترک اعلام کرد و با اشاره به ضریب نفوذ 24/48 درصدی تلفن همراه در کاشان گفت: به نظر می رسد شهرستان کاشان باید بیش از این تعداد مشترک تلفن همراه داشته باشد./1307/پ202/ب

ارسال نظرات