۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۰۶۶۲۳

بی حرمتی شهرداری تهران به قبر پدر شهید

خبرگزاری رسا ـ پایگاه خبری شهدای ایران در گفت‌گویی با یک برادر شهید از تخریب سنگ مزار پدران شهدا به خاطر هجده هزار تومان خبر داد.
تخريب سنگ مزار پدران شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری شهدای ایران؛ شهرداری تهران در اقدامی متعجبانه سنگ قبر پدر شهدا را در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) را تخریب کرد.

برادر شهید شیر محمدی با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی پایگاه خبری
شهدای ایران اظهار داشت: پدر شهید شیر محمدی 19 فروردین ماه سال 1393 به رحمت خدا رفته و  پیکر وی در قطعه 232 بهشت زهرا (س) در کنار سایر پدران و مادر شهدا و جانبازان به خاک سپرده شد.

وی ادامه داد: چهاردهم اریبهشت برای نصب سنگ مزار ایشان به بهشت زهرا (س) رفتیم که در هنگام قرار دادن سنگ سربازی به ما متذکر شد که طبق دستور سازمان بهشت زهرا (س) چون در زیر سنگ یک قرنیز 5 سانتی کار گذاشته شده است باید مبلغ 18 هزار تومان به حساب شهرداری واریز کنید در غیر این صورت بعد از نصب سنگ قبر آن را تخریب خواهیم کرد.

این برادر شهید اعلام کرد، با توجه به این‌که زمان نصب سنگ قبر ساعت از 17 هم گذشته بود و رسما ساعات اداری به پایان رسیده بود، ما موفق نشدیم در آن روز آن مبلغ ناچیز را واریز کنیم ولی سنگ قبر پدر شهید را نصب کردیم اما باید بگویم در کمال تاسف سنگ قبر پدر شهید فردای آن روز تخریب و بقایای آن هم به سرقت رفت.

وی اظهار داشت تخریب مزار پدر یک شهید یک عمل وقیحانه است و من از آن روز تا کنون به مراجع مختلفی مراجعه کرده ام اما تا کنون پاسخگویی را نیافته ام، فارغ از اینکه مبلغ 18 هزار تومان بسیار ناچیز است باید پرسید به راستی برای مسؤولین شهرداری و سازمان بهشت زهرا (س)  ارزش پدر شهید 18 هزار تومان است؟ که سریعا اقدام به تخریب مزار پدر شهید کرده اند؟!

محسن شیر محمدی خاطر نشان کرد هم اکنون قبر پدر شهید شیر محمدی سنگ ندارد.

بر اساس این گزارش با پیگیری های خبرنگار پایگاه خبری شهدای ایران روشن شد علاوه بر قبر پدر شهید  شیر محمدی نمونه های دیگری هم از بی حرمتی به قبور خانواده های شهدا در بهشت زهرا (س)  و تخریب سنگ قبور وجود دارد./959/د102/ص

ارسال نظرات