۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۲۰۶۶۵۵

حضور 140 نفر از مدیران رسانه های کشورهای اسلامی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ 140 نفر از مدیران رسانه های کشورهای اسلامی عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی برای نخستین بار در خوزستان گردهم می آیند.
حضور 140 نفر از مدیران رسانه های کشورهای اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه گذشته با حضور در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه مجمع رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران اتحادیه ای تشکیل شده از رسانه های کشورهای  اسلامی که به صورت سالانه جلسات خود را در یکی از کشور های عضو این اتحادیه برگزار می کنند.

وی افزود: در این اتحادیه مدیران 200 شبکه ماهواره ای، رادیویی و چند مؤسسه برتر رسانه ای کشورهای اسلامی حضور دارند.

آیت الله موسوی جزایری به تاریخ حضور اعضای این اتحادیه در اهواز اشاره کرد و بیان داشت: اعضای این اتحادیه روز 6 خرداد به خوزستان آمده و پس از بازدید مجموعه پتروشیمی ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) به اهواز خواهند آمد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اعلام اینکه حضور این مدیران رسانه های کشور های اسلامی در خوزستان فرصت طلایی برای خوزستان است، اظهارداشت: هرکدام از افراد حاضر در این برنامه به تنهایی مدیریت یک رسانه را برعهده دارد و حضور آنها در اهواز می تواند تبلیغات مثبتی را درپی داشته و زمینه مناسبی را برای معرفی شهر زیبا و شیعی اهواز ایجاد کند.

وی تصریح کرد: باید غبار مظلومیت از چهره اهواز برداشته شده تا خدمات نظام و همچنین علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم دنیا نشان داده شود.

درپایان این جلسه مقرر شد که مراسم استقبال از اعضای اتحادیه رسانه های کشور های اسلامی درب مسجد اعظم اهواز انجام شده و سپس برای برگزاری مراسم ویژه با حضور مدیران و شخصیت های سرشناس عرب زبان در خوزستان به هتل پارس اهواز منتقل شوند./9462/پ203/ب

ارسال نظرات