۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۶۶۷۰

تقدیر از عملکرد خبرگزاری رسا در مراسم هفتمین سالگرد آیت‌الله فاضل لنکرانی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه‌اطهار‌(ع) با بیان این‌که 276 خبرگزاری، روزنامه و هفته نامه در مجموع 752 خبر را در سال جاری در رابطه با مراسم سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی منعکس کردند، گفت: اخبار مربوط به خبرگزاری شبستان با 43 خبر، خبرگزاری رسا 21 خبر و خبرگزاری ایرنا 16 بود.
لوگو و آرم خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نور موسوی مسؤول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه‌اطهار‌(ع) عصر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، فعالیت‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) را مورد توجه قرار داد و گفت:  300 عنوان کتاب در موضوعات علمی و فقهی از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به زبان‌های زنده دنیا منتشر شده است.

وی با بیان این‌که این کتاب‌ها در 3 هزار نسخه به چاپ رسیده است، ابراز کرد: یکی از آثار این مرکز کتاب پرسمان حجاب است که در 400 هزار نسخه به چاپ رسید و در سراسر کشور توزیع شد.

مسؤول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه‌اطهار‌(ع) ادامه داد: کتاب جلوه های عاشورا و هفت آسمان جوانی از سوی این مرکز م به چاپ رسید که در حوزه جوانان و موضوعات مربوط به نسل جوان است و این کتاب ها در مساجد و مدارس سراسر کشور توزیع شد.

حجت‌الاسلام نور موسوی با بیان این‌‌که از 300 عنوان کتاب منتشر شده از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، 163 عنوان مربوط به آثار گرانقدر حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی است، اظهار کرد: این کتاب‌ها به 5 زبان زنده دنیا همچون؛ فارسی، عربی، ترکی، اردو و انگلیسی منتشر شده و در اختیار علاقه مندان در سطح جهان قرار گرفته است.

وی آثار آیت‌الله فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) را مورد توجه قرار داد و افزود: 37 عنوان از آثار مرکز متعلق به رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) است که تاکنون به 4 زبان زنده دنیا منتشر شده است.

مسؤول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه‌اطهار‌(ع) بیان کرد: 96 عنوان کتاب مرتبط به محققان و پژوهشگران مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) زیر نظر آیت‌الله فاضل لنکرانی است و به زبان‌های عربی و فارسی منتشر شده است.

حجت‌الاسلام نور موسوی همچنین از چاپ کتاب مفهوم شناسی سلفیه در 4 جلد پیرامون نشست‌های علمی در خصوص سلفی گری و کتاب نشست‌های علمی گفتارهای مهدوی از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) خبر داد.

وی با بیان این که کتاب نشست‌های علمی گفتارهای مهدوی که شامل ده سخنرانی علمی آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی است و این سخنرانی‌ها در مراکز مختلف علمی برگزار شده، رونمایی می‌شود، گفت: یکی از مهم ترین سخنرانی‌های آیت‌الله فاضل لنکرانی در دانشگاه کوفه به زبان عربی ایراد شده و این کتاب در نیمه شعبان رونمایی می‌شود.

مسؤول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه‌اطهار‌(ع) در ادامه با اشاره به مراسم سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی، ابراز کرد: امسال 20 هزار مراسم در سطح کشور و 64 مراسم نیز به صورت جهانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام نور موسوی با تقدیر از اصحاب رسانه به خاطر پوشش خبری مراسم هفتیمن سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی، گفت: 276 خبرگزاری، روزنامه و هفته نامه در مجموع 752 خبر را در سال جاری منعکس کردند که بیشترین اخبار مربوط به خبرگزاری شبستان با 43 خبر، خبرگزاری رسا 21 خبر و خبرگزاری ایرنا 16 بود.

گفتنی است در این مراسم از خبرنگاران فعال در هفتمین مراسم سالگرد حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی تجلیل به عمل آمد./927/پ202/ج

ارسال نظرات