۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۰۶۸۵۲
مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران:

بزرگترین مرکز تبادل کتاب کشور راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران از راه اندازی مرکز تبادل کتاب در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: ما به مدت یک سال است که در حوزه تبادل کتاب برنامه ریزی کرده ایم و مجوزهای لازم جهت راه اندازی این مقوله را هم کسب کرده ایم و بزودی با یک کار منسجم و دقیق این مرکز در شهر تهران راه اندازی خواهد شد.
پيرهادي، مسؤول سازمان بسيج شهرداري تهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محسن پیرهادی، مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران در دیدار با بسیجیان منطقه 8 شهرداری تهران، حضور در بسیج را یک افتخار خواند و تصریح کرد: امام راحل(ره) با تشکیل بسیج بهانه ای را ایجاد کرد که امروز بواسطه آن و برای یک هدف مشترک، می‌توانیم دور هم جمع شویم، این یک فرصت است و باید از آن استفاده کرد.

مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: چیزی که به دست ما رسیده برایش هزینه زیادی شده است لذا وظیفه ما سنگین است و باید به گونه ای رفتار کنیم تا مردم تفاوت رفتار یک کارمند بسیجی و غیر بسیجی را احساس کنند.

پیرهادی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد و مدیریت جهادی، یکی از رویکردهای بسیج شهرداری تهران در سال جاری را کاهش هزینه‌ها و ارتقاء کیفیت برنامه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: ما به دنبال کاهش هزینه های اداری در سازمان هستیم. ما امروز توان برگزاری برنامه ها، مراسم‌ها و همایش‌های بزرگی را در شهر تهران داریم، اما با بررسی های به عمل آمده و کارهای کارشناسی انجام شده در بسیج شهرداری تهران، به این نتیجه رسیدیم که خروجی و اثر بخشی برخی از همایش ها اندک است و ما می‌توانیم آن هزینه‎ها را به شکل مفیدتری هزینه کنیم، لذا خیلی از این گونه مراسم ها را کم کرده ایم.

وی با بیان آن‌که کار مستمر، اثربخشی بیشتری دارد خاطرنشان کرد: کاری که بخواهد اثربخش باشد باید مستمر بوده و اندیشه‌ها را به هم نزدیک کند. ما در مجموعه خودمان تلاش کرده ایم برنامه هایمان را منظم کرده و با برنامه کار کنیم. اما این همه کار این نیست، لازمه کارهای ما همدلی و همگرایی است.

پیرهادی با تاکید بر این‌که  آنچه مشکلات امروز ما را در کشور حل می کند، همین مسأله است گفت: باور کنیم که کار در بسیج برای خودمان است، خیلی از مشکلات ما مادی نیستند، اما چون تعلق خاطر ما نسبت به هم کم است، برخی کارها روی زمین می‌ماند. اگر در زندگی شخصی خودمان هم نگاه کنیم می‌بینیم که شکل همه کارهایمان درست است ولی باز هم رضایت و آرامش خاطر وجود ندارد، این به آن خاطر است که ما راه حل مشکلاتمان را در مادیات جستجو می‌کنیم.

مسؤول سازمان بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: بسیج مجموعه‌ای از خوبی‌هاست و ما باید بدی ها را اصلاح کرده و همدل شویم، در یک کلام باید غمخوار هم باشیم، آداب معاشرت ما هم خیلی مهم است، ما در سیستم اداری نسبت به هم محبت نداریم. اگر این اتفاق افتاد، برکتش را در زندگی‌مان خواهیم دید.

وی با بیان این‌که ما اگر امکاناتی نداشتیم و فقط عنوان بسیجی و فکر مشترک داشتیم، با گره زدن اندیشه هایمان به هم می توانستیم مشکلات را حل کنیم اظهار داشت: در همه انقلاب های دنیا هم اگر نگاه کنید می بینید که همه مردم به میدان نیامده اند و فقط عده ای با یک هدف یکسان انقلاب کرده اند.

پیرهادی از راه اندازی مرکز تبادل کتاب در سطح شهر تهران خبر داد و افزود: ما به مدت یک سال است که در حوزه تبادل کتاب برنامه ریزی کرده ایم و مجوزهای لازم جهت راه اندازی این مقوله را هم کسب کرده ایم و بزودی با یک کار منسجم و دقیق معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج شهرداری تهران این مرکز را در شهر تهران راه اندازی خواهد کرد./959/د102/ص

ارسال نظرات