۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۰۶۸۹۲
استاد حوزه علمیه بابل:

ملت ایران هیچ گاه از حقوق هسته ای خود کوتاه نخواهد آمد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل، تحریم ها را فرصت مناسبی برای خودکفایی در کشور دانست و گفت: دشمنان بدانند که ملت ایران با تحریم ها و تهدید های آنها هیچ گاه از حقوق هسته ای خود کوتاه نخواهد آمد.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل ظهر امروز در جمع مردم بخش بابلکنار شهرستان بابل به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر خود اتکایی و تلاش به عناصر و نیروهای بومی گفت: باید بدانیم که می توانیم و اگر در مسائل اقتصادی تفکر جهادی حاکم باشد ملت ما از زیر بار تحریم به راحتی عبور می کند.

 

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا با ملت ایران آن را ناشی  از قدرت ایمان و اسلام که در تقابل با جبهه استکبار قرار گرفته است برشمرد و افزود: علت اصلی دشمنی آمریکا با ایران بخاطر اسلام و قرآن است زیرا اسلام و قرآن به ما عزت، افتخار و سربلندی در مقابل دشمن را می دهد.

 

حجت الاسلام بابائیان محاصره اقتصادی را فرصت مناسبی برای خودکفایی در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: محاصره اقتصادی و تحریم باعث شکوفایی ملت  شد و امروز هم باید رو پای خود بایستیم و هیچ گاه در برابر دشمن به زانو در نیاییم زیرا محاصره اقتصادی برای ملت ما زمینه استقلال، خود کتفایی و ابتکار را فراهم می کند.

 

وی به برخی موارد ادعایی غرب در مذاکرات اخیر برای جلوگیری از امور تحقیقات هسته ای و دیگر فناوری های نوین در کشور اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی هیچ محدودیتی در عرصه ی علمی  را نمی پذیرد و معتقد است هیچ حد و مرزی برای ادامه تحقیقات در کشور وجود ندارد.

 

این استاد حوزه علمیه بابل ادامه داد: ما هیچ گاه زیر بار محدودیت پذیرش دانشجویان در رشته هسته ای نخواهیم رفت و هیچ مانعی برای پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با دانش هسته ای وجود ندارد.

 

حجت الاسلام بابائیان به دستاوردهای موشکی و دفاعی کشور که با اتکا به نیروهای خلاق جوان داخلی به دست آمده اشاره و خاطرنشان کرد: تولید انواع پهبادهای نظامی و اطلاعاتی، پهبادهای فوق پیشرفته رادارگریز و موشک های زمین به زمین و ده ها دستاورد در مدت کوتاه نتیجه اتکا به نیروهای داخلی و مؤمن کشور است.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حاشیه نمایشگاه هوا فضای سپاه پاسداران گفت: استعداد، توانایی و عزم ملت ما مهم ترین عامل اقتدارنظام بوده که برای ملت ما عظمت و بزرگی و برای دشمن خفت و خواری به بار می آورد.

 

امام جمعه بابلکنار، همه تلاش دشمن را برای توقف پیشرفت های ایران و قرار گرفتن در قله های بزرگ در عرصه های جهانی برشمرد و تصریح کرد: دشمن  می داند استعداد، توانایی و عزم ملت ما مهم ترین عامل اقتدار نظام است که برای ملت ما عظمت و بزرگی وبرای دشمن خفت و خواری به بارمی آورد.

 

وی خواستار توجه مسؤولان برای رشد علمی و پژوهشی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مذاکرات برای اثبات حقانیت مواضع جمهوری اسلامی است و ماهیچ مذاکره ای درمورد مسائل دفاعی، موشکی و تبدیل آب سنگین به سبک را نخواهیم داشت./1313/پ202/ب

ارسال نظرات