۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۰۶۹۳۳

دیدار دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقلیت ها با مراجع و علما

خبرگزاری رسا ـ دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با حضور در شهر مقدس قم با برخی از مراجع و علما دیدار کرد.
حجت الاسلام يونسي، دستيار ارشد رئيس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یونسی دستیاور ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها که موضع گیری ها و اظهارات اخیر وی باعث نارضایتی دلسوزان و مراجع و علما شده است، امروز به شهر مقدس قم سفر و با برخی از علما دیدار کرد.


حجت الاسلام یونسی در این سفر با شماری از مراجع و علما از جمله حضرات آیات شبیری زنجانی، جوادی آملی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت وگو کرد.


گفتنی است، در هیچ یک از دیدارهای مذکور به خبرنگاران و عکاسان اجازه داده نشد تا از این دیدارها خبر و عکس تهیه کنند.


همچنین الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور نیز امروز در شهر مقدس قم بود و با حضرات آیات جوادی آملی، موسوی اردبیلی و آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی دیدار و گفت وگو کرد.


حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار معاون حقوقی رییس جمهور خواستار تلاش و برنامه ریزی دقیق مسؤولان برای حل مشکل گرانی و بیکاری شد.


وی همچنین تاکید کرد: در دوران انقلاب مردم با خواندن کتاب به انقلاب نگرویدند، بلکه آنها رفتار و عمل خالصانه حضرت امام را مشاهده کردند و به انقلاب گرایش پیدا کردند و امروزه اگر رفتار ناپسندی از مسئولین ببیند یخروجونهم من دین الله افواجا. /924/
 

ارسال نظرات