۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۰۶۹۹۵
مسؤول بسیج طلاب کرمانشاه:

فتح خرمشهر مظهر اعتلای رهبری الهی در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه گفت: سوم خرداد مظهر اعتلای کلمه الله، نقش آفرینی رهبری الهی در جامعه و مظهر جلوه قدرت ملت های مستضعف و مظلومی است که خداوند همواره به آن ها وعده پیروزی و نصرت داده است.
فتح خرمشهر

 حجت الاسلام محسن مفید مسؤول سازمان بسیج طلاب کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب با گرامیداشت حماسه سوم خرداد به عظمت حماسه فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: ملت در این روز توانست با همت و اتکا به نیروهای درونی و رهنمودهای امام راحل، با همدلی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج و همچنین طرح ریزی دقیق فرماندهان عالی رتبه این حماسه بزرگ را خلق کند و حیمنه استکبار جهانی را در هم بشکند.

 

وی با اشاره به این که حماسه سوم خرداد پوشالی بودن ادعاهای دولت های به اصطلاح ابر قدرت را به اثبات رساند، افزود: این حماسه زنگ خطری را برای دولت های وابسته ای به صدا در آورد که به جای پشتیبانی از ملت های خود دلگرم به حمایت دولت های پوشالی غرب و شرق بودند.

 

حجت الاسلام مفید با بیان این که سوم خرداد را مظهر اعتلای کلمه الله، نقش آفرینی رهبری الهی در جامعه و مظهر جلوه قدرت ملت های مستضعف و مظلومی دانست که خداوند همواره به آن ها وعده پیروزی و نصرت داده است، ادامه داد: به همین دلیل است که امام راحل (ره) فتح خرمشهر را فتح ارزش ها و آزادی آن را از جانب خدا بیان کرده اند چرا که این قدرت الهی بود که در بازوی پر توان مجاهدان راستین و ولایتمداران همیشه در صحنه بیرون آمد و توانست خرمشهر را فتح کند.

 

وی تصریح کرد: درس بزرگی که امروز می توان از آن فتح عظیم گرفت این است که همواره باید به یاد داشته باشیم که ملت در میدان جنگ سخت با اتکا به خداوند متعال، همدلی و پیروی از رهبر الهی خود توانست کمر دشمنان حق را بشکند و آن حماسه را بیافریند.

 

حجت الاسلام مفید با بیان این که امروز ما در نبرد میان حق و باطل در میدان های فرهنگی که به جنگ نرم معروف است قرار گرفته ایم، گفت: جنگ امروز طاقت فرسا است و باید از آن همچون حماسه خرمشهر حماسه ای دیگر آفرید که این امر تنها با اتکا به حضرت حق، وحدت و همدلی ملت حول محور رهنمودهای مقام معظم رهبری به تحقق می پیوندد./967/ت303/ب
 

ارسال نظرات