۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۰۷۰۱۲
در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم مطرح شد؛

انتقاد سردار نقدی از اظهارات نسنجیده برخی شخصیت ها

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی گفت: برخی از افراد می‌گویند مردم و جوانان از دیدن زنان زیبارو محروم شده‌اند، این چه حرفی است که گفته می‌شود؟ این سخنان چه معنایی دارد؟
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به ایام الله، گفت: یکی از ایام‌ الله‌ها 22 بهمن است، چرا که در این روز ملتی با دست خالی در برابر نظامیان تا دندان مسلح پیروز شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس که تمام ابر قدرت‌ها و کشورهای غربی، حضور داشتند، بارها شاهد الطاف الهی همانند فتح خرمشهر بودیم، جز قدرت خداوند هیچ عاملی سبب این پیروزی نبود، چرا که قدرت نظامی دشمن بعثی برتری داشت.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود به هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون 4 هزار شبکه ماهواره‌ای در حال فعالیت هستند که از این تعداد 120 شبکه آن ها ویژه ایران پخش می‌شوند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند بنیان‌های اخلاقی و اعتقادی جامعه را نابود کرده و فساد را ترویج دهند، هدف از این کار نیز جدا کردن جوانان از انقلاب و آرمان‌ها است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این‌که نباید در جبهه جنگ نرم کوتاه بیایم، گفت: امروز باید با تمام توان وارد میدان نبرد شده و ناامید نشویم، چرا که سخنان ما مبتنی بر فطرت انسانی است.

وی تصریح کرد: برخی از افراد می‌گویند مردم و جوانان از دیدن زنان زیبارو محروم شده‌اند، این چه حرفی است که گفته می‌شود؟ این سخنان چه معنایی دارد؟

سردار نقدی، وادادگی در مقابل فرهنگ دشمنان و عقب‌نشینی از ارزش‌ها را بی معنا دانست و اظهار داشت: باید از حماسه آزادسازی خرمشهر درس بگیریم و بدانیم با استقامت یاری الهی نصیب ما می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، پیروزی حزب‌الله در نبرد با رژیم صهیونیستی را نمونه ای از نصرت الهی خواند و بیان داشت: امروز نیز در سوریه دشمنان میلیاردها دلار هزینه کردند، ولی در برابر مقاومت اسلامی شکست خوردند.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی، آن را راه حل بسیاری از مشکلات خواند و گفت: در اقتصاد مقاومتی نباید به شعار بسنده کنیم، اگر به سیاست‌های تعیین شده از سوی رهبری عمل کنیم، شاهد حماسه‌ای همانند سوم خرداد در اقتصاد خواهیم بود./993/پ202/ج

 

ارسال نظرات