۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۰۷۱۴۲
آیت الله طبرسی:

ایمان و عقیده راسخ رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رزمندگان اسلام علیرغم همه مشکلات و تجهیزات در برابر دشمن ایستادگی کردند، تصریح کرد: پیروزی رزمندگان در این جنگ بر اساس ایمان و عقیده‌ بود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار رزمندگان لشکر 25 کربلا مازندران در ساری با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، سوم خرداد را یادآور حماسه آفرینی فرزندان غیور ایران اسلامی در دفاع از میهن اسلامی دانست و گفت: رزمندگان اسلام با آزادسازی خرمشهر ثابت کردند، قدرت سلاح ایمان تقوا از همه سلاح‌های پیشرفته دنیا نیز قدرتمند‌تر است.

 

امام جمعه ساری، فتح خرمشهر را یکی از درخشان‌ترین برگ‌های تاریخ معاصر ایران اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: سوم خرداد عرصه تابناکی از جهاد، شهادت و ایثارگری مردانی الهی بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر تصویری بی‌نظیر از دلدادگی به پروردگارشان را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: فرزندان غیور کشورمان در جنگ تحمیلی با اقتدا به رهبرشان حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

 

آیت الله طبرسی، سوم خرداد را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و بیان داشت: حماسه غیور مردان ایران اسلامی در سوم خرداد سال 60 یادآور تصویری پرشکوه از تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده حق باوران بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران استقامت، پایمردی، ایمان و عشق به ولایت فقیه را راز ماندگاری حماسه خرمشهر دانست و خاطرنشان کرد: مدافعان خاک مقدس نظام اسلامی با عشق ودلدادگی به رهبر و مقتدای خود خرمشهر را از دست دشمن بعثی خارج کردند.

 

آیت الله طبرسی، پاسداشت فتح خرمشهر را در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه دانست و تصریح کرد: تبیین نقش آفرینی فرزندان ایران اسلامی در آزادسازی خرمشهر بسیار حائز اهمیت است که باید بازگو شود.

 

امام جمعه ساری، ایثار، از خودگذشتگی و رشادت های ملت ایران را عامل پیروزی دفاع مقدس دانست و گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عزت و افتخار دوچندان کسب کرد و امروز در عرصه بین المللی جایگاه ارزنده ای دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به کارشکنی‌های که بنی‌صدر در زمان اشغال خرمشهر داشت، گفت: بنی صدر همه تلاش خود را در جهت تضعیف نیروهای داخلی به کار گرفت، اما رزمندگان اسلام با تکیه بر ایمان و تقوای الهی به پیروزی رسیدند.

 

وی با اشاره به این که رزمندگان اسلام علیرغم همه مشکلات و تجهیزات در برابر دشمن ایستادگی کردند، تصریح کرد: پیروزی رزمندگان در این جنگ بر اساس ایمان و عقیده‌ بود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشور های غربی از صدام حمایت مستقیم داشتند، خاطرنشان کرد: فرزندان ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه جانانه در برابر دشمن بعثی ایستادند و میهن اسلامی دفاع کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که فتح خرمشهر کلید فتوحات بعدی بود، ادامه داد: سوم خرداد زمینه ای را برای پیروزی های بعدی در هشت سال دفاع مقدس فراهم کرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات