۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۰۷۱۶۶

دیدار آیات نظری و طبرسی در ساری

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
ديدار آيات نظري و طبرسي ديدار آيات نظري و طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، مازندران را مهد تشیع معرفی کرد و گفت: با توجه به سبق تشیع مازندران، مردم این دیار همواره در عرصه های دینی حضوری پر رنگ داشته و دارند.

 

آیت الله نظری با بیان این که عقاید و افکار مردم مازندران با اصول و مبانی دینی پیوند خورده است، خاطرنشان کرد: عشق مردم دیار طبرستان به اهل بیت(ع) و نوادگان آنها در مقایسه با دیگر مناطق کشور متمایز بوده است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که برنامه ها و مراسم های عزاداری ائمه معصومین(ع) در مازندران با شکوه خاصی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حضور فعال و گسترده هیأت های مذهبی در برنامه های شهادت ائمه اطهار(ع) بیانگر عشق و ارادت مردم این دیار به ائمه معصومین(ع) است.

 

وی با بیان این که مازندران منطقه خیر و برکت است، گفت: خوشبختانه مسؤولان و مدیران استانی نیز در جهت خدمت به مردم و توسعه استان تلاش می کنند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود به تأکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رفع مشکلات درمانی کشور اشاره کرد و گفت: تکمیل برنامه های حوزه درمانی کشور از خدمات بزرگ نظام اسلامی است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول در بخش دیگری از سخنان خود، با تجلیل از خدمات و تلاش های نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به ایشان گفت: شما از بیت خیر، خدمت، علم و فقاهت هستید و حضور شما در استان منشأ خیر و خدمات بسیاری است./950/پ202/ب

ارسال نظرات