۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۰۷۱۷۶
کارشناس مسائل سیاسی:

نگرانیم سوء تدبیرها به دستاوردهای انقلاب لطمه بزند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی ضمن تأکید بر لزوم اطاعت از مقام معظم رهبری گفت: نگرانی اصلی ما این است که انقلابی که برای ما نعمات و دستاوردهای بسیاری داشت با سوء تدابیر مذاکرات آسیب ببیند.
دکتر محسن نصري اصفهاني استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل سياسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان،  محسن نصری در همایش دلاوران دلواپس در گلستان شهدای اصفهان تصریح کرد: نگران توافقنامه ژنو نیستم بلکه نگران مقام معظم رهبری هستم که با این سوء تدابیر و دیدگاه های ضعیف خون دل می خورند و ناراحت می شوند، نگران انقلاب و از دست رفتن انقلاب اسلامی هستم.

وی در ادامه با اشاره به این که انرژی هسته ای بهانه ای است برای شکستن ایستادگی و مقاومت مردم ایران اظهار کرد: نگران این هستیم که علیرغم فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خوشبین نبودن نسبت به مذاکرات و ارتباط با آمریکا عده ای به تعامل با دشمنان خوشبین هستند و رییس جمهور رسما اعلام می کند که در دنیا سیاست خوشبینی و بدبینی وجود ندارد.

استاد نصری خاطر نشان کرد: عده ای نه تنها از واژه دشمن استفاده نمی کنند بلکه به دنبال تعامل و آشتی با دشمنان هستند در حالی که شیعه نمی تواند با دشمنان خدا صلح کند و این برگرفته از مبانی اعتقادی و آموزه های دینی شیعی است، وظیفه جمهوری اسلامی هدایت مردم و مقابله با استکبار جهانی است و نباید از این مسأله به زور بهشت بردن را برداشت کرد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: نگران هستیم که انقلاب اسلامی که برای ما نعمت ها و دستاوردهای بسیاری در پی داشت با سوء تدابیر و اشتباهاتی که در مذاکرات رخ می دهد از دست برود، وقتی که برخی عنوان می کنند که علوم انسانی در بین همه ادیان یکسان است و علوم انسانی اسلامی نداریم در حقیقت به فرهنگ غرب گرایش دارند و نتیجه پیروی از علوم انسانی غربی و مبنای فکری غرب زده توافقنامه ژنو می شود./1304/پ202/ج

 

ارسال نظرات