۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۰۷۳۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

بهره گیری از سبک زندگی نبوی تنها راه نجات بشریت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، رسالت پیامبر اسلام (ص) را تکمیل‌ کننده همه بعثت‌ ها و اتمام مکارم اخلاق دانست و بیان داشت: پیام رسالت پیامبر گرامی اسلام انقلابی علیه جهل و نادانی و دارای پیامی جهان شمول است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ مبعث بیان داشت: مبعث حضرت رسول اکرم(ص) بی نظیر ترین واقعه در تاریخ اسلام است و همه مسلمانان جهان باید شکرگزار این نعمت خداوند باشند.

 

وی بعثت پیامبر اسلام و برانگیخته شدن ایشان به مقام رسالت را مهم ترین فراز تاریخ اسلام بیان کرد و افزود: بعثت پیامبر اسلام (ص) حادثه‌ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، بعثت پیامبر را آغاز تمدن بشری در دوران جاهلیت دانست و خاطرنشان کرد: رسالت پیامبر اکرم (ص) امتی را از خواب غفلت بیدار کرد که قرن ها با جاهلیت و افکار پوشالی زندگی کرده بودند.

 

وی رسالت پیامبر اسلام (ص) را تکمیل‌ کننده همه بعثت‌ ها و اتمام مکارم اخلاق دانست و بیان داشت: پیام رسالت پیامبر گرامی اسلام انقلابی علیه جهل و نادانی و دارای پیامی جهان شمول است.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود افزود: رسالت نبی مکرم اسلام نجات بشریت از منجلاب بت پرستی و رذائل اخلاقی  و مبعث سرآغاز این رسالت بزرگ بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نبی مکرم اسلام از شخصیت های بزرگ عالم امکان است که حق حیات دینی و معنوی برای همه بشریت و انسان ها دارد، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) با توجه به رسالتی که خدای متعال برای ایشان قرار داده بود توانست بشریت را از منجلاب کفر و بت پرستی و بیهودگی  نجات دهد.

 

حجت الاسلام شکریان ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی پیامبر اعظم(ص)  اظهار داشت: رسول خدا(ص) همچون خورشید تابان همیشه در آسمان انسانیت می درخشند و سیره و روش ایشان از کامل ترین و بارزترین الگوی کمالات انسانی است که مصداق آیه شریفه و لکم فی رسول الله اسوه حسنه که عالی ترین نمونه تربیت اخلاقی و اسلامی است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر سبک زندگی حضرت محمد(ص) خاطر نشان کرد: شیوه زندگی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، اخلاق فردی و اجتماعی رسول خدا، ساده زیستی، پاکیزگی و آراستگی، کار و تلاش مضاعف، عبادت، عفو و گذشت و عدالت از برجسته ترین صفاتی است که باید از آن الگو گرفت.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وحدت دنیای اسلام خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه دشمنان در منطقه و ایجاد تفرقه بین آحاد مسلمان ائم از شیعه و سنی وحدت را رمز پیروزی دنیای اسلام و نبی مکرم اسلام (ص) بهترین اشتراک حلقه وصل این وحدت در میان مسلمانان جهان است./1313/ت302/ب

ارسال نظرات