۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۰۷۳۸۲
نماینده ولی فقیه در کردستان:

گسترش فرهنگ اسلامی در اولویت فعالیت دستگاه های فرهنگی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش قراولان جنگ نرم هستند که باید با اقدامات فرهنگی خود علیه دشمن بجنگند که با توجه به تاثیر گذاری این مورد مهم باید توجه خاصی به عدم ورود دشمنان به لحاظ فیزیکی در کشور داشت.
گسترش فرهنگ اسلامی در اولویت فعالیت دستگاه های فرهنگی باشد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در جمع مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تبریک عید بزرگ مبعث با بیان این که حضرت محمد (ص) اسوه بشریت است، گفت: خداوند پیامبر اکرم (ص) را الگویی برای بشر معرفی می کند که تنها در سایه پیروی از رفتار و اطاعت پذیری از ایشان می تواند به قرب الهی دست یابد، علاوه بر این مبعث پیامبر اعظم (ص) برای تمامی مسلمان ها و بشریت سرفصل و آغاز ارزشمندی است که باید در محافل و مجالس مختلف به آن بیشتر پرداخته شود.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی جنگ نرم در کشور افزود: در استان فرهنگی کردستان مجموعه ها و دستگاه های فرهنگی وظایف خاصی را برعهده دارند، دستگاه های فرهنگی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش قراولان جنگ نرم هستند که باید با اقدامات فرهنگی خود علیه دشمن بجنگند که با توجه به تاثیر گذاری این مورد مهم باید توجه خاصی به عدم ورود دشمنان به لحاظ فیزیکی در کشور داشت، که در راستای جنگ نرمی که در حال حاضر بر پا است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسؤولیت خطیری را به عهده دارد.

 

حجت الاسلام شاهرودی همچنین بیان کرد: گسترش فرهنگ اسلامی و دینی در منطقه باید همواره در اولویت برنامه ها و اقدامات و فعالیت های دستگاه های فرهنگی استان باشد.

 

وی ادامه داد: از زمان انقلاب تا کنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلفی اعم از دینی، فرهنگی و هنری خدمات شایانی را انجام داده است و انتظار می رود در این عرصه ها نیز امروز بیش از گذشته فعالیت داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: خداوند متعال خطاب به حضرت موسی (ع) فرموده است که ایام لله را باید بزرگ پنداشت و همواره یادآوری کرد، لذا طبق دستور خداوند متعال مناسبت ها و رویدادهای مهم و تاثیرگذار باید همواره یادآوری و به آنها توجه شود تا به فراموشی سپرده نشوند.

 

وی همچنین گفت: یادآوری مناسبت های مهم و تاثیرگذار دینی علاوه بر بهره گیری از آنان زمینه های جدیدتری از معنویت و عشق الهی را نیز در میان مسلمان ها فراهم می کند./967/پ202/ب

ارسال نظرات