۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۰۷۴۲۹

رزمایش مشترک چین و روسیه پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ معاون فرمانده نیروی دریایی چین و روسیه به طور مشترک اعلام کردند که رزمایش نظامی مشترک دریایی 2014 چین و روسیه به طور موفقیت آمیز پایان یافت.
رزمايش مشترک چين و روسيه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، رادیو چین در خبری، گفت: در روز 26 مه، تیان جونگ، معاون فرمانده نیروی دریایی چین و آلکساندر فدوتنکوف، معاون فرمانده نیروی دریایی روسیه به طور مشترک اعلام کردند که رزمایش نظامی مشترک دریایی 2014 چین و روسیه به طور موفقیت آمیز پایان یافت.

 

در مراسم پایانی، فدوتنکوف به نمایندگی از روسیه سخنرانی کرد و گفت: روسیه و چین با کیفیتی بالا این رزمایش را انجام دادند و بیش از پیش تجریبات فرماندهی مشترک را غنی تر ساخته و سطح عملیات مشترک دو طرف را ارتقا داده اند.

 

وی ادامه داد: این همکاری باعث افتخار است، پیش از پایان این رزمایش، در مجمعی محل و روش اجرایی رزمایش آینده نیز بررسی شده است و امیدواریم که دو طرف دوستی و همکاری را بیش از پیش تقویت کنند.

 

تیان جونگ نیز اظهار داشت: این رزمایش، عملیات موفقیت آمیز دیگری برای نیروی دریایی دو کشور است و سطح جدید اعتماد متقابل راهبردی و همکاری راهبردی دو کشور را به جهان نشان داده و برای تقویت روابط چین و روسیه، دفاع از صلح و ثبات منطقه تأثیر مهم و عمیقی دارد./993/1409/ح

 

ارسال نظرات