۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۰۷۵۰۷

پیام تسلیت سران قوا در پی ارتحال آیت الله زرندی

خبرگزاری رسا ـ سران قوا در پیام هایی جداگانه ارتحال آیت الله زرندی نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند و از خدمات آن عالم ربانی تجلیل کردند.
آيت الله زرندي


به گزارش خبرگزاری رسا، رییس جمهوری در پیامی رحلت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی‌ را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر نهضت امام خمینی (قدس سره العزیز)، مرحوم مبرور حضرت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی‌ موجب تالم و تاثر خاطر گردید.


اینجانب این مصیبت و ثلمه وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، حوزه های علمیه سراسر کشور به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت واسعه حق را برای روح مطهر ایشان مسئلت می نمایم.

آن عزیز سفرکرده، عمری را در راه رضای الهی سپری نمود و در سلوک مومنانه و تقوا، زبانزد دوستان، آشنایان و شاگردان خود بود. بی شک خدمات شایان او و رنج های دوران سخت جهاد و مبارزه آن فقیه پارسا در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار باقی است و در نزد خدای سبحان، ماجور به ثواب حسن و پاداش عظیم خواهد بود.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

 

 

پیام تسلیت رئیس مجلس به مناسبت درگذشت آیت‌الله زرندی

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی درپیامی درگذشت آیت‌الله محمدحسین زرندی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

 

 

متن پیام دکتر لاریجانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت آیت‌الله محمدحسین زرندی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف گردید. این عالم جلیل‌القدر طی سال‌های گذشته به‌عنوان نماینده اسبق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه خدمات زیادی را به مردم این منطقه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عرضه داشتند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مقام معظم رهبری، علما و روحانیون، مردم متدین استان کرمانشاه و بیت مکرم ایشان، برای آن روحانی گرانقدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی


پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به مناسبت درگذشت آیت الله زرندی

 


این گزارش حاکی است، آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر اینجانب گردید. ارتحال این عالم بزرگوار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ( عج )، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، مردم مومن و انقلابی کرمانشاه و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی

رییس قوه قضاییه

/924/د102/ج

ارسال نظرات