۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۰۷۵۱۱
آیت الله حسینی بوشهری:

علم بدون رفتار پسندیده در جامعه بی تأثیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور، در جمع طلاب آران و بیدگل، به شرایط حساس جامعه و هجمه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: روحانیون و طلاب باید با مطالعه دقیق و رفتار شایسته چهره واقعی و مهربان دین اسلام را به مردم نشان دهند.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور در نشست با طلاب و روحانیون شهرستان آران و بیدگل، به اهمیت رفتار درست روحانیون و طلاب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسأله رفتار درست و عاقلانه از علم در بین روحانیون باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: رفتار یک روحانی باید موجب جلب رضایت جامعه و گرایش بیشتر به دین و اسلام باشد وعلمای اسلام از ابتدا تاکنون با رفتار مناسب توانستند مردم بسیاری را به دین دعوت و ایمان آنها را افزایش دهند.

وی به شرایط حساس جامعه و هجمه های فرهنگی دشمنان نیز اشاره کردو گفت: روحانیون و طلاب باید با مطالعه دقیق و رفتار شایسته چهره واقعی و مهربان دین اسلام را به مردم نشان دهند.

آیت الله بوشهری اقناع درست جامعه اسلامی،داشتن رفتار مناسب و تحمل مشکلات پیش رو را از جمله وظایف روحانیون برشمرد و افزود: در صورت تلاش در راستای این انتظارات برکت دنیوی و اخروی نیز شامل حال روحانیون می شودامسال 17 هزار طلبه در حوزه های علمیه کشور پذیرفته می شوند

مدیر حوزه های علمیه کشور در حاشیه سفر به اران و بیدگل گفت: هم اکنون نتایج پذیرش حوزه های علمیه سراسر کشور اعلام می شود و طلبه های پس از شرکت در مصاحبه شهریورماه  وارد حوزه های علمیه خواهند شد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: یکی از مراحل نهایی در پذیرش، شرکت در کلاس های تثبیت و اقتدار است که تا چند روز دیگر اعلام می شود.

وی از حوزه ها ی علمیه کاشان و اران و بیدگل به عنوان حوزه های فعال و مناسب یاد کرد و گفت: حوزه های علمیه این دو شهر بواسطه نزدیکی با قم،استفاده از اساتید مجرب و سابقه طولانی اهمیت ویژه ای دارد.

لازم به ذکر است، مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه سفر به اران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای شهرستان به مقام شامخ  شهدا ادای احترام کرد./1307/پ202/ج

ارسال نظرات