۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۰۷۵۳۷
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان:

هدف جنگ نرم حمله به عقاید و مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان با ابراز تأسف از حضور کمرنگ جوانان در برخی از مساجد گفت: متأسفانه امروز در برخی از مساجد نمازهای جماعت برگزار نمی شود و در بعضی موارد هم با افراد بسیار کم برگزار می شود که یکی از نتایج جنگ نرم همین هجمه به اعتقادات و مقدسات است.
حجت الاسلام خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، در همایش روحانیان ایثارگر که صبح امروز در محل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد، با اشاره به آیه 111 سوره مبارکه توبه اظهار داشت: در این آیه چند نکته وجود دارد که یک معامله اتفاق می افتد و در آن فروشنده مؤمنان هستند و خریدار خداوند، کالا جان مومنان است و بهای آن بهشت.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس باید به این نکته در آیه توجه کنید که خداوند فقط از مومنان جان هایشان را می خرد و بقیه اجازه ورود به این داد و ستد را ندارند.

 

وی در ادامه اخلاص داشتن را یکی از شاخصه های بارز و اصلی مجاهدان راه خدا دانست و گفت: اگر هدف از جهاد فقط خداوند باشد و مومنان فقط با خداوند معامله کرده باشند، دیگر فرقی نمی کند که بکشد یا کشته شود چون هدف اصلی رضایت الهی است که در هر دو صورت حاصل می شود و خداوند از این کار آنها به قدری رضایت دارد که برایش پاداش بزرگی در نظر گرفته است.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی که نقشه چند ساله دشمنان برای تخریب و براندازی نظام است عنوان کرد: هنوز جنگ به پایان نرسیده است و اگر آن زمان با موشک و بمب به ما ضربه می زدند، امروز میدان مبارزه جنگ نرم و ناتو فرهنگی است که متأسفانه در این جبهه کمی هم پیروز شده اند.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه تصریح کرد: یک طرف آن تکفیری ها و وهابی ها هستند و اخبار رسیده از گوشه و کنار استان حاکی از حضور و فعالیت آنان در استان زنجان دارد و طرف دیگر آن غربی ها و ماهواره ها است که مداوم در حال پخش شبهه و از بین بردن عقاید جوانان ما است که باید برای آن فکری صورت بگیرد.

 

وی در ادامه با انتقاد از مسؤولان مساجد به خاطر استقبال کم مردم از نمازهای جماعت اظهار داشت: متأسفانه امروز در برخی از مساجد نمازهای جماعت برگزار نمی شود و در بعضی موارد هم با افراد بسیار کم برگزار می شود و از این راه می توان گفت که جوانان از روحانیت فاصله گرفته اند که یکی از نتایج جنگ نرم همین هجمه به اعتقادات و مقدسات است.

 

حجت الاسلام خدایی در پایان تأکید کرد: چرا باید ما همیشه در موضع دفاع قرار بگیریم و هیچ گاه به فکر هجمه و حمله به اعتقادات و تفکرات آنها نمی افتیم، زیرا برای از پای در آوردن دشمن نخستین ضربه را می توان از راه حمله به عقاید آنها زد. /949/پ202/ب

ارسال نظرات