۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۰۷۵۶۵
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی؛

کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی آمل عازم تهران شد

خبرگزاری رسا ـ کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی شهرستان آمل به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شد.
کاروان پياده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، کاروان پیاده عاشقان حسینی و زائران خمینی شهرستان آمل به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امروز عازم مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی شد.

 

در مراسم بدرقه که با حضور مسؤولان، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، دلدادگان امام خمینی(ره) با تجدید عهد و پیمان با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) عازم تهران شدند.

 

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل در این مراسم با بیان این که شما عزیزان ثابت کردید که با انگیزه ای الهی و معنوی در این مسیر قدم گذاشته اید، گفت: حضور ارزنده شما نشانگر آن است که یاد و خاطره امام عزیز هیچ وقت از بین نمی رود که در واقع شما سفیران و نماینده مردم شهرستان هزار سنگر آمل هستید.

 

وی با تاکید بر این که یاد و خاطره امام خمینی(ره) در دل ها زنده است، بیان داشت: نام امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار و شخصیت ماندگار انقلاب اسلامی هرگز از خاطره ها محو نمی شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که باید همیشه ایران اسلامی در دنیا با نام امام راحل شناخته شود، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام امت در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم به سال اقتصاد، فرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی، گفت: همگان باید در راستای تحقق شعار سال و اجرای رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

سرهنگ محمد کرمی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل نیز با اشاره به این که این کاروان هرساله همزمان با فرارسیدن ایام رحلت امام عزیز و با حضور عاشقان روح الله مسافت دویست کیلومتری راجهت شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی طی می کنند، بیان داشت: امسال در این کاروان حدود صد  نفر شرکت کردند و سهمیه کاروان سواره جهت شرکت در مراسم سالگرد دو هزار هزار نفر در نظر گرفته شده است./1314/پ203/ب

ارسال نظرات