۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۹۶۶
رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس:

مجلس مظهر مردمسالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، جمهوری اسلامی را متجلی کننده مجلس داری دینی دانست و افزود: بنده درس هایی در مجلس آموختم که در هیچ کلاس و مکان دیگری نمی آموختم.
جواد سعدون زاده، رييس مجمع نمايندگان مردم خوزستان در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جواد سعدون زاده، رییس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین نکوداشت نمایندگان فقید و شهید مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمام پیشرفت های کشور در گرو ایجاد بستر از سوی مجلس است، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت بلند و بی بدیل نظام اسلامی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که  هر چه از عمر انقلاب می گذرد کارآیی و ظرفیت مجلس بیش از گذشته پدیدار می شود، گفت: یکی از کارآمدترین مجالس دنیا مجلس شورای اسلامی است.

سعدون زاده جمهوری اسلامی را متجلی کننده مجلس داری دینی دانست و افزود: بنده درس هایی در مجلس آموختم که در هیچ کلاس و مکان دیگری نمی آموختم.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب ایشان تنها راه علاج مشکلات را تلاش در درون کشور عنوان کردند.

سعدون زاده با بیان این که مبارزه با دشمنان چه در داخل و چه در خارج از کشور ضروری است، اظهار داشت: حضور نمایندگان در مجلس به عنوان مظهر مردم سالاری دینی یک مبارزه است که باید مورد توجه قرار داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبری با عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: این مدیریت جهادی تنها شامل دولت نمی شود بلکه مجلس نیز باید به آن اهتمام ورزد.

وی برگزاری چنین همایش‌هایی را احیای فرهنگ خدمت به جامعه و مردم دانست و اظهار داشت: این مراسم ها می تواند در پاسداشت افرادی که توان خود را در راه آرمان نظام اسلامی فدا کردند مؤثر باشند./9464/پ202/ج

ارسال نظرات