۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۰۸۰۷۳

حضور رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه های سالگرد امام خمینی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از حضور رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه های سالگرد امام خمینی(ره) در خوزستان خبر داد و گفت: وی شامگاه 14 خرداد ماه در شهرستان کارون سخنرانی خواهد کرد.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد که در در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد به تشریح برنامه های این ستاد پرداخت و اظهار داشت: برنامه اصلی ما برگزاری مراسم در روز 14 خرداد ماه خواهد بود که در حسینیه اعظم اهواز برگزار می شود.

وی به بیان جزییات این برنامه پرداخت و گفت: در این برنامه که با حضور اقشار گوناگون مردم برگزار می شود مهدی چمران، رییس شورای عالی استان ها به سخنرانی می پردازد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای خود تأکید فراوانی بر ساده زیستی در جامعه دارند تصریح کرد: شعار امسال بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد «زندگی به سبک روح الله» است؛ زیرا ایشان در همه زمینه ها برای ما الگو هستند.

وی با تأکید براین که ولایت فقیه از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است ابراز داشت: بصیرت، استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا درس هایی از زندگی امام خمینی(ره) است که می تواند الگوی خوبی برای همگان باشد.

حجت الاسلام جعفری به برگزاری مراسمات معنوی در بقاع متبرک هم زمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت این ایام برگزاری دعای کمیل در بقاع متبرکه خوزستان است.

وی به بیان برنامه های دیگر سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد پرداخت و اظهار داشت: یکی از این برنامه ها شامگاه 14 خرداد در شهرستان کارون برگزار خواهد شد که در آن علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد./9463/پ203/ب2

ارسال نظرات