۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۰۸۰۸۰
آیت‌الله علوی گرگانی:

همت مسؤولان خدمت به مردم باشد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که هر فردی در هر سمتی که فعالیت می‌کند نباید خود را محدود به افراد خاصی کند، گفت: مسؤولان باید خدمت به همه جامعه را مد نظر قرار دهند.
 آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله محمدعلی علوی ‌گرگانی امروز در دیدار جمعی از افسران ناجا، با تبریک به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، گفت: توصیه‌های الهی و ائمه اطهار(ع) تنها شامل حال مسلمانان نمی‌شود و نسبت به تمام بشر است.

وی با بیان این‌که هر فردی در هر سمتی که فعالیت می‌کند نباید خود را محدود به افراد خاصی کند، ابراز کرد: مسؤولان باید خدمت به همه جامعه را مد نظر قرار دهند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیات قرآن برضرورت توجه انسان به کار نیک تأکید کرد و ابراز داشت: خداوند در قرآن فرموده هر کسی کار نیک انجام دهد پاداش و هر کسی کار ناشایستی انجام دهد عقاب خواهد شد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: اجز و پاداش الهی یا به خاطر این است که انسان مستحق آن پاداش است یا این‌که آن پاداش برای آن فرد فضیلت است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که انسان باید کارها را برای رضای الهی انجام دهد، اظهار کرد: خداوند به کسانی مزد و پاداش می دهد که کارها را با نیت خالص و تنها برای خدا انجام دهند.

وی با اشاره به احترام ویژه امام علی(ع) نسبت به پیامبر اسلام، گفت: حضرت علی(ع) تا زمانی که پیامبر(ص) در حیات بودند خطبه نمی‌خواندند و پس از رحلت پیامبر به این مسأله اهتمام پیدا کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت شکرگذاری از نعمت‌های الهی تأکید کرد و ابراز داشت: شکرگذاری از نمعت‌های الهی سبب ازدیاد نعمت‌ها می‌شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات