۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۰۸۱۸۳
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

اندیشه های امام خمینی به آینده سازان جامعه منتقل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان ایام ارتحال امام (ره) را فرصتی ارزشمند در راستای انتقال اندیشه های امام خمینی(ره) به نسل جوان دانست.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و دستاوردهای ایشان، بیان داشت: ایام ارتحال امام فرصتی ارزشمند برای انتقال اندیشه های ناب امام خمینی(ره)، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است.

وی با بیان این که امروز آثار و بازتاب اندیشههای امام خمینی(ره) در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دنیا متبلور است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) اسلام را احیا و به دنیا عرضه کرد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نقش مهم امام راحل در برپایی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام راحل در مبارزه با استکبار و پیروزی انقلاب اسلامی محور بود و نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه بیان داشت: امام خمینی (ره) فیلسوفی بزرگ و عارفی وارسته بود که توانست ملت ایران را نجات داده، اسلام ناب را احیا و حکومت اسلامی برپا کند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به دسیسه های دشمنان، تأکید کرد: در راستای حفظ انقلاب در برابر دسیسه های دشمنان، باید اندیشه های امام خمینی (ره) به آینده سازان جامعه منتقل شود.

وی با بیان این که عمر پربرکت حضرت امام(ره) حاوی درس‌های بسیاری است، بیان داشت: سراسر زندگی امام راحل الگوی اخلاق، مجاهدت، شجاعت و ایمان است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که تجلیل از امام (ره)، حرکت در راه آرمان‌های ایشان است، خاطرنشان کرد: باید در باشکوه برگزار کردن مراسم سالگرد ارتحال و زنده نگه داشتن راه و روش امام(ره) تلاش کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز پاسداری از ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی بر عهده آحاد مردم جامعه است، با حفظ ارزش های اسلامی تلاش کنیم توطئه های نرم افزاری دشمنان را خنثی کنیم.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه عنوان داشت: ادامه راه امام(ره)، تبیین اندیشه و آرمان های ایشان و الگو گیری از ابعاد گوناگون زندگی امام راحل موجب پیشرفت آحاد مردم و تداوم جامعه می شود./9451/ت302/ب2

ارسال نظرات