۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۰۸۲۰۸
مجری صدای آمریکا؛

دوره حرف زدن از جنبش سبز تمام شده است

خبرگزاری رسا ـ لس آنجلس نشین های متوهم بی خبر از ایران با نا امیدی تمام سعی دارند نسیمی بر تابوت این پیکره بی جان بدمند تا شاید غباری از روی آن کنار رود و آرزوهای برباد رفته شان جانی دوباره بگیرد.
مسعود سفيري مجري صداي آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، درحالی که آخرین میخ ها بر تابوت جنازه جنبش سبز، مدتها است زده شده است، لس آنجلس نشین های متوهم بی خبر از ایران با نا امیدی تمام سعی دارند نسیمی بر تابوت این پیکره بی جان بدمند تا شاید غباری از روی آن کنار رود و آرزوهای برباد رفته شان جانی دوباره بگیرد.


در برنامه روی خط صدای آمریکا که به بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل اختصاص داشت شخصی به نام دانیال از لس آنجلس آمریکا با برنامه تماس گرفت و در خصوص موضوع برنامه صحبت کرد. وی در بخشی از صحبت هایش از تماشگران ایرانی حاضر در برزیل خواست که از تی شرت و مچ بند سبز استفاده کنند. و این حرکت را حمایتی کلی از اتفاقات درون ایران خواند.


صحبت های این فرد نشان داد که بسیاری از دشمنان انقلاب اسلامی که در خارج از کشور بسر می برند، درک و شناخت درستی از رخ دادها و واقعیت جامعه ایران ندارند. این در حالی است که مردم فهیم ایران بارها نشان داده اند پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند.


گفته های این فرد تا حدی به دور از واقعیت کنونی جامعه ایران بود که مجری ضد انقلاب تلوزیون دولتی صدای آمریکا نیز به آن واکنش نشان داد. مسعود سفیری که ظاهرا بیشتر با فضای داخل ایران آشناست و به خوبی می داند که این جنبش عملا به تاریخ سپرده شده است  در پاسخ به این شخص با ناامیدی گفت: زمان برای این پیشنهادات سپری شده است.

مجری برنامه در ادامه ترجیح داد که این فرد دیگر به صحبت هایش ادامه ندهد و سخنان وی راقطع کرد./1415/1409/ح

ارسال نظرات