۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۰۸۲۲۳
امام جمعه بروجرد:

بصیرت و دشمن شناسی مهم ترین ویژگی نیروهای سپاه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که سپاه پاسداران از مهم ترین دستاوردهای انقلاب و یادگاران امام خمینی(ره) است، گفت: ایمان، بصیرت، دشمن شناسی مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران است.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در پادگان گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان، با اشاره به ایثارگری های پاسداران در دوران دفاع مقدس، گفت: سپاه پاسداران در شکل‌گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشت.

وی با بیان این که ایمان، بصیرت، دشمن شناسی مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران است، بیان داشت: توانمندی قابل تحسین سپاه در عرصه های گوناگون نظامی، امنیتی و سازندگی کشورو بهره مندی از قدرت بالای موشکی و مقابله با هگونه تهدید سخت و نرم، نشان از وجود نیروهای مؤمن و انقلابی است.

امام جمعه بروجرد روحیه شهادت‌طلبی، ایثار، دفاع از آرمان‌های انقلاب و تبعیت از فرامین رهبر را از دیگر ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی با بیان این که سپاه و پاسداران رسالت عظیمی بر عهده دارند که امام امت برای این نهاد مقدس تعریف کرده است، تأکید کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگ‏ترین سنگرهای دفاع از ارزش‏های الهی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ترابی با بیان این که سپاه پاسداران بازوان توانمند ولایت هستند، افزود: سپاه پاسداران با تحلیل درست، تصمیم آگاهانه و اقدام به موقع خویش، این انقلاب را از خطرات مصون داشته و انشاءالله خواهد داشت.

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: توکل بر خدا، روحیه جهادی، همت بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و اتکا به توان داخلی سبب شده نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی و اقتدار به سر ببرند.

امام جمعه بروجرد در پایان افزود: الگوگیری سپاه پاسداران از قیام امام حسین(ع) از مهم ترین شاخصه‌های سپاه در حراست از عزت و استقلال کشور است./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات