۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۰۸۷۴۹

برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از 17 تا 23 خردادماه امسال اعلام شد.
برنامه هفتگي حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخ‌گویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام و‌ مهدویت یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.
در این برنامه، حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، همتیان، جلالی،‌ محدثی،‌ محمدی و یوسفیان به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخ‌گوی پرسش‌های دینی و معرفتی زائران بانوی کرامت هستند.
بر اساس این گزارش این هفته، آیت‌الله توکل و حجج اسلام ماندگاری،‌ مؤمنی، رفیعی و قرائتی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.
دعای توسل این هفته حرم مطهر از سوی هیأت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه بیستم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 22خرداد،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.
قرائت زیارت جامعه کبیره از سوی حجت‌الاسلام شهیدی ساعت 22:30 روز پنجشنبه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی و مداحی حاج رضا ولی زاده انجام می‌شود.
مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه 23 خردادماه 93 با سخنرانی حجت‌الاسلام صبوحی و مداحی حاج عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت خواهد شد.
نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام قدرتی و بیان احکام و احادیث از سوی حجج اسلام فؤادیان، حائری پور، کفیل و پورسید آقایی قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.
گفتنی است،‌ نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود./907/د102/ی
ارسال نظرات